Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi... maar je zult elfjes bedoelen. Engelen komen niet in een bos. Dat is
verboden. Alleen Maria mag dit soms. Op speciale dagen. Maar elfjes dansen
graag rond in magische stralen.
Ik vind dit wel een leuke foto. Vooral hoe je de zonnestralen zichtbaar hebt gemaakt in deze foto is heel mooi.
Maar ik heb ook een raar gevoel bij de foto. Vooral de rechtse boom vind ik nogal raar. Hier heb ik het vooral over de structuur van de boomschors. Ik kan echter niet dadelijk zeggen wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn. Maar het kan ook zijn dat ik het mij gewoon inbeeld. Soms zie ik bij mijn eigen foto's ook dingen die ik niet dadelijk kan verklaren, zodoende.
Ik vind dit wel een leuke foto. Vooral hoe je de zonnestralen zichtbaar hebt gemaakt in deze foto is heel mooi.
Maar ik heb ook een raar gevoel bij de foto. Vooral de rechtse boom vind ik nogal raar. Hier heb ik het vooral over de structuur van de boomschors. Ik kan echter niet dadelijk zeggen wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn. Maar het kan ook zijn dat ik het mij gewoon inbeeld. Soms zie ik bij mijn eigen foto's ook dingen die ik niet dadelijk kan verklaren, zodoende.
ja dat was mij ook opgevallen..misschien door de zonne stralen
Zeer mooi, die zonnestralen doen het. Ik verwacht me aan eigenlijk kabouters of heksen. De bosgeest is er al, dus waarom dan de heksen niet ? Het is gekend dat ze samen met bosgeesten aan magie doen. De grote schrik trouwens van de kabouters.
Comment