Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ga voor de tweede. Wel wat jammer dat de top van de eerste boom met het kader flirt.
Ook een paar sensorvlekjes verwijderen. Compo en kleuren vind ik mooi.
Ik zou voor een lagere iso gekozen hebben gezien de heel heldere omstandigheden.
De eerste vind ik veel minder, omdat het bord wel een heel groot deel van de foto beslaat.
Als je er per se dat bord er bij wil, eventueel voor één of andere brochure, dan zou ik het bord zelf toch wat oplichten (alhoewel het door die beschadiging niet zo fraai oogt).
Ja vond ik ook jammer op veel door wat rechter te zetten had ik een afgesneden top ...
Maar ik ga zondag nog eens opnieuw wat oefenen daar, en dan hopen dat de lucht wat beter meezit en erop letten dat niks afgesneden is...
Ik had ISO 400 zelf vast gezet, foute keuze dus ?
Een minder dichtgeknepen diafragma? Maar dan komt het licht toch nog harder binnen?
Is bij de tweede ook f18 gebruikt?(kan namelijk geen efix lezen) Bij de eerste kan ik het enigszins nog begrijpen hoor Je hebt dan alles redelijk scherp. Ik vind de eerste zeker wel wat hebben, met leuke info over de titel. De tweede spreekt de lucht mij wel aan. Mijn keuze van iso, met zo mooie blauwe hemel is het niet. Ik was dus lager gegaan en mijn diafragma iets meer open gezet waaraan ik de st zou aanpassen. De kleuren hadden dan nog mooier overgekomen. Compliment met de compo in foto 2, weliswaar dat de boom vooraan wat kropt
Comment