Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Leuke poging, die je fraai omzet in je compositie Alleen, mocht je scherptediepte iets minder beperkt zijn dat bv. het groene beertje er ook nog fraai vanaf kwam om te bekijken
Is dit zo uit de camera gekomen of een bewerking?
Ik vind het zo niet rustig kijken (sorry).
Ik volg hierin, voor mij komt het door dat de snoepzak tegen een witte achtergrond ligt, het contrast is te groot.
Misschien met allemaal kleurtjes? En iets meer beertjes scherp die dichter tegen elkaar staan.
Idee wel heel erg leuk!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
@Marie-anne ,dit is geen bewerking hij komt zo uit de camera.Foto genomen op 85mm f2.0 ,ik wou bewust enkel het eerste beertje scherp hebben.Mischien was het beter geweest van een meer donkere achtergrond te gebruiken zoals Jill-tje voorsteld.In ieder geval iedereen bedankt voor de reactie.Mvg Yves.
Comment