Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Niet eenvoudig hé om een gebouw en leuning recht te krijgen in één shot? Wat ik dus bedoel...Het gebouw helt af naar links. Kleur en compo is knap bedacht
@ purmer... ja je weet niet wat je eerst moet recht trekken ... ik moet dringend meer tijd gaan steken in het maken van één foto, maar zoals gewoonlijk moet bij mij alles candid gebeuren, thx nog voor de reaktie
En de leuning én de muur recht alstublieft.
Gewoon met het snijkader gedaan in PS.
Ik vind het enkel een beetje jammer dat het vastzetplaatje van de eerste steun er niet volledig op staat.
Groetjes
In de update staat de muur nu wel recht maar de leuningstaanders zijn nu scheef en de leuning ziet er verwrongen uit .
Ik heb hierboven toch geschreven hoe het moet.......
Hoe luidt dat gezegde nu ook weer : Wat baten kaars en bril .......
Groetjes
@ Djivan...je schrijft dat ik de bewerking gewoon moet doen met het snijkader in PS dit beschrijft niet hoe je het gedaan hebt enkel de tools in PS die je gebruikte... zelf werk ik met LR 4 en PSE 10... en dat gezegde ken ik ook al niet misschien niet van mijn streek...haha
@ bouk wat bedoel je met Jan ?
Comment