Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mmmm, dat witte licht had ik niet onmiddellijk als storend beschouwd, maar ik merk nu dat het inderdaad op het randje is. Het is niet met een extra lamp, maar gewoon het daglicht door het raam. Goed dat jullie zeggen dat het stoort, moet ik volgende keer aandacht aan besteden.
@jilltje : is geen dwangarbeid hoor. Na de shoot ai ik ze liefdevol over hun bolletje , en dan mogen ze gratis kamperen in mijn tuin
had je ook meer scherpte willen zien in deze foto? want het licht alleen temperen zou ik niet via diafragma doen aangezien mijn iso op 400 stond. Dus besluit ik dat er voor u ook te weinig scherpte zit in de foto. Ik vind het gewoon belangrijk om te weten waarom een foto niet goed bevonden wordt zodat ik kan leren.
Comment