Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vervallen
Collapse
X
-
-
Re: Vervallen
OOk al is het een vervallen fabriek.
Jouw manier van hem te tonen maakt het iets moois.
Mooie kleuren en compoEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
-
Mooie compositie en tinten. Goed werk!
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
-
Mooi beeld met mooie groene tinten. Van de lucht ben ik minder fan.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooi beeld met mooie groene tinten. Van de lucht ben ik minder fan.
mvg,
EddyOorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIs idd heel mooi en ook ik ben niet wild van de lucht!
Ik heb blijkbaar wat zitten knoeien (blijkt nu achteraf), met allerlei schuivertjes om deze toch blauw te krijgen en kwam niet verder dan deze 'petroleumkleurachtige' tint.
Achteraf had ik er beter de lucht van een andere foto opgezet, maar ja.... achteraf hé .
Voor in mijn persoonlijk album ga ik wel doen.
Groetjes
Comment
-
Ik ben niet zo voor 2 verschillende foto's samen te zetten, of bedoel je de lucht van deze maar andere foto?
Elk zijn goesting he. Vind hem wel knap vooral de grote versie !!facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
hele mooie!!!
en met je originele lucht?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichten met je originele lucht?
Heb er voor mezelf reeds een andere lucht (van een andere foto) opgeplaatst met wat wolkjes en het oogt heel wat beter.
Ik had het meteen moeten doen vóór ik deze postte.
PS Een urban locatie om duimen en vingers van af te likken...... maar een beetje ver (700 km )
GroetjesLast edited by Guest17; 9 november 2012, 11:05.
Comment
-
Nou even proberen met kleur opzoeken. Deze optie heb je in iedergeval bij PS6. Ik gebruikte het nu ook voor de eerste keer.
Ik ben even gaan opzoeken hoe ik het gedaan heb : lucht natuurlijk selecteren. Aanpassingen : kleuropzoeken : Drop Bleus.3Dl en Sienna blue. en je krijgt een meer natuurlijke kleur. Aan jou de keuze.Last edited by Loeky; 9 november 2012, 11:52.
Comment
-
Ondanks het genoemde toch een plezier om naar de grote versie te kijken. Erg mooie compo.
Even over de techniek : In de exif zag ik dat je met diafragma voorkeuze had gewerkt. Wellicht is het beter om volledig manueel te werken, om te voorkomen dat je camera na het zwenken een andere sluitertijd, cq.belichting kiest.
Even voor de duidelijkheid, dat is zeker niet gebeurt, of te zien. Maar gewoon even, om over na te denken.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment