Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verbaasd?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verbaasd?

OOk voor mij de kleuren versie,grts jozef,
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties
      Mvg, Dylan.
      Fotografie is mijn passie.

Comment

Ik ga "nu" voor de kleuren update versie, maar als er een volledige Zwart/Wit versie zou staan dan gaat mijn voorkeur naar Zwart/Wit.
        Last edited by jessey; 5 november 2012, 10:21.

Comment

als eerste de kleurenversie en dan Z/W
          - Buying a Nikon doesn't make you a photographer. It makes you a Nikon owner. -
          Flickr

Comment

Ik vind zelf de zwart wit wel goed, maar ik kan geen update plaatsen van de zwart wit, ik heb hem klaarstaan maar mag maar Maximum 3 foto's per discussie plaatsen.
            Kan iemand zeggen hoe ik een link moet plaatsen van een foto die ik wil plaatsen, echter de focus Z/W in de update versie (Haartje bij ogen en op neus weggecloond) graag uitleg hoe dit moet.
            Mvg, Dylan.

Comment

Je mag hem wel plaatsen maar dan moet je een andere achter een linkje plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                Ik vind zelf de zwart wit wel goed, maar ik kan geen update plaatsen van de zwart wit, ik heb hem klaarstaan maar mag maar Maximum 3 foto's per discussie plaatsen.
                Kan iemand zeggen hoe ik een link moet plaatsen van een foto die ik wil plaatsen, echter de focus Z/W in de update versie (Haartje bij ogen en op neus weggecloond) graag uitleg hoe dit moet.
                Mvg, Dylan.
                Hetzelfde alsof je een foto plaatst, maar dan zonder de img tags.
                Groetjes,
                Dominic

Comment

Update geplaatst, zoals jullie gevraagd hebben haartje bij haar neus weggecloond en ook haartje tussen de ogen weggecloond.
                  Mvg, Dylan.
                  Je zal nog wat verder moeten oefenen op dat cloonwerk. Het is nu te
                  zichtbaar en niet echt fraai (neusrand en donkere vlek op ooglid).
                  Werk niet teveel met doorgetrokken lijnen maar doe het punt voor punt
                  met een zo klein mogelijke tool en ga pas verder als de voorgaande stap
                  goed is. Je zal dan ook de cloonpunt regelmatig moeten verversen. Op
                  deze manier kom ik al tot een veel beter resultaat.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                    Je zal nog wat verder moeten oefenen op dat cloonwerk. Het is nu te
                    zichtbaar en niet echt fraai (neusrand en donkere vlek op ooglid).
                    Werk niet teveel met doorgetrokken lijnen maar doe het punt voor punt
                    met een zo klein mogelijke tool en ga pas verder als de voorgaande stap
                    goed is. Je zal dan ook de cloonpunt regelmatig moeten verversen. Op
                    deze manier kom ik al tot een veel beter resultaat.
                    Ik heb een vraagje Plaatwerker, dus je weet wel al dat ik met Picasa 3 werk.
                    Kijk bij dat heet dat retoucheren, ik weet niet hoe dat bij PS heet.
                    Oké dus kijk, hoe groot zou die tool dan moeten zijn? Moet niet specifiek de mm zijn.
                    Maar bedoel je het kleinste puntje dat je kan nemen moet nemen om te clonen?
                    En kan je dan correct werken zonder al teveel sporen te laten merken.

Mvg, Dylan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                      Je mag hem wel plaatsen maar dan moet je een andere achter een linkje plaatsen.
                      Dat weet ik maar hoe moet ik het doen, ik weet niet hoe ik dat moet doen. Graag uitleg.

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Hetzelfde alsof je een foto plaatst, maar dan zonder de img tags.
                      Ik heb dat geprobeerd maar het lukt niet, kan het ook op een andere manier?
                      Mvg, Dylan.

Comment

Ik heb dat geprobeerd maar het lukt niet, kan het ook op een andere manier?
                        Mvg, Dylan.
                        De link kopieren waar je foto staat en dan hier gewoon rechtermuisknop klikken en plakken.
                        Groetjes,
                        Dominic

Comment

Ik heb een vraagje Plaatwerker, dus je weet wel al dat ik met Picasa 3 werk.
                          Kijk bij dat heet dat retoucheren, ik weet niet hoe dat bij PS heet.
                          Oké dus kijk, hoe groot zou die tool dan moeten zijn? Moet niet specifiek de mm zijn.
                          Maar bedoel je het kleinste puntje dat je kan nemen moet nemen om te clonen?
                          En kan je dan correct werken zonder al teveel sporen te laten merken.

Mvg, Dylan.
                          In PS-E heet dat - vergeef mij de Engelstaligheid - de 'clone stamp tool'.
                          En ja dat bedoel ik. En ja, dat kan. Niet al te klein, maar wel zo klein mogelijk om goed te kunnen werken.
                          Heel vroeger heb ik ook met Picasa gewerkt, maar ik vond het toen te grof.
                          Nu werk ik in de basis (RAW) met DxO-8 en clonen, het verkleinen en naverscherpen doe ik in PS-E.
                          Voor rond de € 100 heb je PS-E netjes legaal.

Mijn resultaat:

maar ook nog niet echt perfect.
                          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            In PS-E heet dat - vergeef mij de Engelstaligheid - de 'clone stamp tool'.
                            En ja dat bedoel ik. En ja, dat kan. Niet al te klein, maar wel zo klein mogelijk om goed te kunnen werken.
                            Heel vroeger heb ik ook met Picasa gewerkt, maar ik vond het toen te grof.
                            Nu werk ik in de basis (RAW) met DxO-8 en clonen, het verkleinen en naverscherpen doe ik in PS-E.
                            Voor rond de € 100 heb je PS-E netjes legaal.

Mijn resultaat:

maar ook nog niet echt perfect.
                            Bedankt voor de goede uitleg plaatwerker.
                            Ik denk dat ik maar eens PS-E moet aanschaffen.
                            Mooie foto die je hebt gemaakt, ik vind dat je toch ziet dat die beter is die van jou, bij de neus is het perfect en ook bij de ogen, Knap resultaat
                            Even nog een vraagje, welke PS-E gebruik jij want er zijn toch meerdere versies?
                            Mvg, Dylan.

Comment

Mooie bewerking van plaatwerker grts,Jozef
                              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Bedankt voor de goede uitleg plaatwerker.
                                Ik denk dat ik maar eens PS-E moet aanschaffen.
                                Mooie foto die je hebt gemaakt, ik vind dat je toch ziet dat die beter is die van jou, bij de neus is het perfect en ook bij de ogen, Knap resultaat
                                Even nog een vraagje, welke PS-E gebruik jij want er zijn toch meerdere versies?
                                Mvg, Dylan.
                                Ik gebruik PS-E 9. Versie 10 is nu de meest recente.
                                Adobe verkoopt altijd alleen de nieuwste versie maar misschien vind je
                                ergens in een winkel nog een versie 9 tegen een lagere prijs (denk van niet).
                                Ze brengen regelmatig een nieuwe versie uit maar de versie die je hebt
                                blijft keurig werken en zoveel nieuws zit er niet altijd in. En zelfs van PS-e
                                gebruik je meestal maar een fractie van wat ze er aan toeters en bellen in stoppen.
                                Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
                                X