Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Up skirt [SFW] poging 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Up skirt [SFW] poging 2

    Mijn eerste poging voor een paddenstoel

    De tweede poging een week later. De paddenstoel stond er nog wel maar was niet mooi meer. Enkele meters verder op vond ik een ander mooi exemplaar wat ik ook onder de rokken kon kijken.


    EXIF Value
    Model: Canon PowerShot SX20 IS
    Exposure Time: 1/250 sec
    Aperture: F4
    ISO Speed: 80 / 20°
    Focal Length: 15,481 mm
    Metering Mode: Multi-segment
    White Balance: Auto white balance
    Flash: Flash did not fire, auto


    EXIF Value
    Model: Canon PowerShot SX20 IS
    Exposure Time: 1/400 sec
    Aperture: F4
    ISO Speed: 80 / 20°
    Focal Length: 15,481 mm
    Metering Mode: Multi-segment
    White Balance: Auto white balance
    Flash: Flash did not fire, auto

    Kom maar op met de reacties.
    Last edited by Cameraobschuura; 31 oktober 2012, 10:16. Reden: 1e foto geijzigd in ander/lichter exemplaar omdat ze te veel op elkaar leken.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

  • #2
    Re: Up skirt [SFW] poging 2

    twee dezelfde foto's van de vliegenzwam, foutje? Ik vind hem mooi scherp, en de kleuren spreken mij hier wel aan.

    Comment


    • #3
      Re: Up skirt [SFW] poging 2

      Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
      twee dezelfde foto's van de vliegenzwam, foutje? Ik vind hem mooi scherp, en de kleuren spreken mij hier wel aan.
      Het zijn wel degelijk 2 verschillende foto's.De eerste is iets donkerder. Check de EXIF maar. Hij is idd niet zo uitgebrand als poging 1.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: Up skirt [SFW] poging 2

        Ik vind ze allebei mooi scherp, goed van compo en kleur, maar het is heel verwarrend tezelfdertijd twee bijna identieke foto's te plaatsen.
        De exifs geef je zelf op, maar ze zitten niet in de foto zelf, dus kunnen we niet weten of het wel degelijk twee verschillende zijn.
        En dan..... die handtekening.... man, man, man...... waarom laat je die de ganse foto verpesten ????
        Ja, ze kon nog slechter, eventueel diagonaal over de ganse foto, maar nu vind ik zo ook al ....... soit.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Up skirt [SFW] poging 2

          Na aanleiding van opmerkingen en iets ander exemplaar geplaatst.
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

          Comment


          • #6
            Re: Up skirt [SFW] poging 2

            Tja, vind hem veel beter dan de vorige omdat je hier het licht meer onder controle hebt.
            Verder vind ik de foto niet zo goed, (of mooi) hard licht, drukke achtergrond. Maar elk geeft zijn eigen smaak.
            En paddestoelen trekken is vooral veel oefenen, en geduld opbrengen, vind ik toch.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment

            Working...
            X