Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onweer op komst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Onweer op komst

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    OK dan, ik ken geen High key, en geen Low key, ben maar een beginner hé.
    Enne, foto's met uitgebrande delen zijn mooi !
    Enne, ik kijk naar buiten naar de wolken en zie veel uitgebrande delen.
    Groetjes
    Allee jij veranderd ook zoals de wind, alhoewel heb je eigelijk in uw eerste comment ook niet gezegd dat je die (uitgebrande plekken) niet mooi vind. Je hebt gezegd dat ze opvallen. Ik zal het verkeerd begrepen hebben.Maar je vind ze mooi dus we zitten op de zelfde golflengte.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #17
      Re: Onweer op komst

      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Allee jij veranderd ook zoals de wind, alhoewel heb je eigelijk in uw eerste comment ook niet gezegd dat je die (uitgebrande plekken) niet mooi vind. Je hebt gezegd dat ze opvallen. Ik zal het verkeerd begrepen hebben.Maar je vind ze mooi dus we zitten op de zelfde golflengte.
      Robby BB
      Ik gaf je gewoon gelijk, soms de beste manier om een nutteloze en aanslepende discussie te stoppen.
      Groetjes

      Comment


      • #18
        Re: Onweer op komst

        Ik kwam hier veel later binnenvallen, en dus het meningsverschil gemist. Mijn eerste(blanco) indruk is de volgende :
        De eerste valt voor mij af, omdat er te veel is versleuteld. M.n. aan de te veel opgelichte voorgrond.
        De update ziet er veel natuurlijker uit, en kan nog mooier worden qua compositie, door er 1 cm aan bovenkant af te halen.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment

        Working...
        X