Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Van harte dank voor de positieve reacties. Maar @ Purmer nu : Leuk ideetje, het stimuleert de creativiteit en tevens je kennis in PS of PSE. Hoe ziet jij het nu zitten. Hier mogen we slechts 3 foto's plaatsen. Hoe kunnen anderen dan de hunne plaatsen ? want er valt nog andere dingen ermee te maken hoor. Marrepentax heeft er al ééntje weergegeven en die is ook enorm goed. Jij bent ook een winner hoor. Ik heb misschien al iets meer ervaring met PS, maar er is nog heel wat te leren
Daarvoor zal de moderator, eventjes zijn zegje moeten hebben.
Ik zou voorstellen af en toe eens maar toch niet teveel. Want Eddy en Doudeke hebben gelijk.
De mijne zal ik nu in een link plaatsen. Je kunt er nog steeds op klikken om het te zien.
Ik denk dat dit topic veel wenkbrauwen gaat doen fronsen haha.
Ik doe niets met de foto, want hij zegt me niets...
Dat was dus mijn 'beoordeling' of... mening dan.
@Loeky, goddelijk!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
ik denk dat deze topic hier niet past
waarom niet?
straks wordt er hieraan een voorbeeld genomen
en staat beginnershoek vol met "bewerk eens mijn foto..."
ik smijt geen steen, hé! Gewoon een beetje voor lopen op de feiten
ik denk dat deze topic hier niet past
waarom niet?
straks wordt er hieraan een voorbeeld genomen
en staat beginnershoek vol met "bewerk eens mijn foto..."
ik smijt geen steen, hé! Gewoon een beetje voor lopen op de feiten
Bij deze, en ook op vraag van TS, sluit ik de topic dan ook.
Comment