Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Even vanaf mijn telefoon ben namelijk het werk
je bovenste vlak wijkt in verdeling af van het onderste links in de breedte
ik bekijk hem vanavond nog een keer thuis
Ben al een paar keer komen kijken.
De eerste keer dacht ik hmm, niet echt een interessante foto.
Maar toch kom ik elke keer opnieuw kijken. En het heeft wel iets. Technisch zal ie wel in orde zijn, jou kennende
Dus besluit ik, je hebt van iets oninteressants toch een leuk beeld kunnen maken.
Net als de voorganger heb ik ook een paar keer naar deze foto moeten komen kijken.
Het onderwerp is nu eenmaal niet iets dat je dagelijks ziet passeren en ik moet bekennen, de foto spreekt mij toch aan. Waarschijnlijk ook omdat het niet alledaags is en ik deze vermoedelijk zelf nooit zou hebben genomen, gewoon omdat ik de schoonheid er niet dadelijk van zou hebben ingezien.
compositiefoto nog eens bekeken nu dan uiteindelijk. Idd. het rechthoek boven rechts is in breedte verschillend van de rechthoek onder links(grindtegel).
compositiefoto nog eens bekeken nu dan uiteindelijk. Idd. het rechthoek boven rechts is in breedte verschillend van de rechthoek onder links(grindtegel).
ik ben al een paar keer komen kijken;
kompo is tof, goed gevonden
maar ik heb m'n twijfels over de afgesneden takjes van het 'onkruid'
Leer leven met de twijfels.
Als ik de takjes helemaal doe, is er weer een afgesneden tegel.
Als ik die tegel dan weer... en uiteindelijk hang ik in een helicopter boven perron 2 van station Muiderpoort.
Als ik de takjes helemaal doe, is er weer een afgesneden tegel.
Als ik die tegel dan weer... en uiteindelijk hang ik in een helicopter boven perron 2 van station Muiderpoort.
Neem de foto maar zoals die is.
ja, je hebt gelijk
das zoals met een vijver met eendjes ofzo, kan je ook altijd verder uitzoemen omdat er eentje niet volledig opstaat
Comment