Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Geef mij toch maar het origineel, met de volledige ruimte. Ik mag dat graag
zien: ruimte, zand, zee, lucht. Dat zie ik, dat voel ik, dat ruik ik als ik er kom.
Heel vaak. En ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om er te gaan knippen.
Geef mij toch maar het origineel, met de volledige ruimte. Ik mag dat graag
zien: ruimte, zand, zee, lucht. Dat zie ik, dat voel ik, dat ruik ik als ik er kom.
Heel vaak. En ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om er te gaan knippen.
Ik ga voor foto 2. ik hou wel van een beetje diepte werking
Foto 3 is niet wat ik bedoelde.
HD formaat is 16 x 9 en dat is hier zeker niet het geval.
Op foto 3 is bijna geen voorgrond meer en dat bedoelde ik zeker niet.
mvg,
Eddy
Foto 3 is niet wat ik bedoelde.
HD formaat is 16 x 9 en dat is hier zeker niet het geval.
Op foto 3 is bijna geen voorgrond meer en dat bedoelde ik zeker niet.
mvg,
Eddy
Ik hou het toch ook bij de eerste mits rechtzetting van de horizon. Van mij mag het grote stuk strand er zeker opstaan. Het is typisch iets voor deze periode van het jaar..... een groot bijna volledig verlaten strand dat zich in alle rust een hele winter lang kan herstellen van de martelingen die het ondergaan heeft van de zomertoeristen.
Groetjes
Ik hou het toch ook bij de eerste mits rechtzetting van de horizon. Van mij mag het grote stuk strand er zeker opstaan. Het is typisch iets voor deze periode van het jaar..... een groot bijna volledig verlaten strand dat zich in alle rust een hele winter lang kan herstellen van de martelingen die het ondergaan heeft van de zomertoeristen.
Groetjes
Je bedoeld foto 2 want dat is de gecorrigeerde foto Djivan.
Yep, heb me wat verkeerd uitgedrukt, was gisteren heel laat of liever deze morgen heel vroeg.... nog niet volledig bij positieven zeker .
Groetjes
Het was ook erg vroeg voor mij hoor hoop binnenkort nog een paar mooie foto`s te maken m.b.v. statief en afstandbediening.
Heb daar nog niet zoveel ervaring in.Met lange sluitertijden etc.
Comment