Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In de foto's die ik hier van je heb gezien, merk ik dat je een optimist bent in kleuren Een kleine tempering zou van mij mogen, en ik ben benieuwd naar het weggetje rechts, hoever het in het bos loopt?
Vind ik mooi. Mooie herfstkleuren. Ergens jammer van de schaduw en de lucht, maar het geeft wel iets,
en waarschijnlijk was het je bedoeling dit weer te geven. Ik vind hem mooi.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
In de foto's die ik hier van je heb gezien, merk ik dat je een optimist bent in kleuren Een kleine tempering zou van mij mogen, en ik ben benieuwd naar het weggetje rechts, hoever het in het bos loopt?
sorry daar kan ik ook niks aan doen dat de zon op de bomen schijnt en de lucht daardoor nog donkerder wordt
Laat maar de eerste voor mij. Ik maakte er ook ooit in de herfst net voor het onweerde en de zon nog scheen en ik heb net dezelfde felle kleuren die mooi contrasteren met de dreigend donkere lucht.
Misschien moet ik eerstdaags ook nog eens naar die (mijn) locatie.... als er niet reeds teveel bladeren gesneuveld zijn tenminste.
Heel mooi, hier hou ik van .
Groetjes
Leuk dat je even de originele foto erbij hebt geplaatst Ben dan ook even uitgegaan van deze foto, en wat ik bedoel in beeld zie je hier. Het histogram is dan zoals het beeld weergeeft naar verhouding. Maar, vindt je de foto in een donkere versie mooier, dan moet je hem ook zo laten, want we moeten hier wel respect tonen voor wat de fotograaf wil beelden. Als je de link weg wil, geef even een seintje, ok? Door de verkleining te bewerken, kun je het niet vergelijken met een origineel formaat, dus is naverscherping hier niet optimaal. Het gaat er alleen om hoe de kleurverhouding in combinatie met de belichting zich manifesteert in het beeld.
Comment