Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Soms is het verstandig om een foto te laten zoals je hem hebt genomen. Een mooi voorbeeld is deze dus. Ga je hier aan 'pillen' dan doe je de foto geen goed. Hij is mooi zoals hij is, ondanks de scherpte niet op de paddenstoel ligt maar meer op het groen. Het heeft wel wat, want uiteindelijk gaat het om zonneharpen die ten toon worden gespreidt. Tja, misschien ga je me nu vervelend vinden, maar waarom met deze foto 900X900 wordt gekozen is mij nog steeds een raadsel? Had zo mooi kunnen zijn in 900x600 pixels waar de harpen nog meer tot hun recht zouden komen.
Tja, misschien ga je me nu vervelend vinden, maar waarom met deze foto 900X900 wordt gekozen is mij nog steeds een raadsel? Had zo mooi kunnen zijn in 900x600 pixels waar de harpen nog meer tot hun recht zouden komen.
Ik denk dat Ingrid het mooi vind om haar foto's vierkant te maken wat toch ook niet verkeerd is. Kwestie van smaak e Purrrrrmer.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Leuk voor de dames , om te lachen.
Maar het leidt wel af van het hoofdonderwerp.
Mijn idee is om het er maar ............... af te snijden. En dan kom je meer in wat Purmer voor ogen had. Dat vind ik in dit geval ook mooier.
Groeten,
Johan
naar mijn gevoel was deze foto beter geweest in 3x2 formaat.
Als je echter moet kiezen tussen een uitgebrande vlek of een vierkantformaat....
wel ik denk dat je de juist keuze hebt gemaakt
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment