Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Awel, ik vind dit een leuke foto
Hoe die redders, dik aangekleed, een beetje verkleumd (vooral die middelste) staan te kijken naar de baders.
En dan de baders die dit blijkbaar ook grappig vinden.
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
Vond ik ook wel leuk. Technisch zit de foto echter niet echt lekker, heb hem precies iets teveel opgelicht, en heb hem wat teveel moeten croppen denk ik.
Ik zou toch een deel van de grote linkse ruimte croppen. Ik had hetzelfde idee als eddy007 maar wanneer er wat roodzweem uitgehaald wordt, krijgen die 'redders' zo'n bleke grijsachtige benen en die hebben nu toch een natuurlijk kleur voor mij. Of je zou de redders moeten gaan selecteren en de alleen uit de rest het rood gaan dimmen, maar dat heb ik niet geprobeerd, dat laat ik over aan TS.
Groetjes
Idd, de witbalans zit precies niet echt juist. Zal vanavond eens kijken of ik er nog iets van kan maken, eventueel met een mindere/andere crop. En anders gaat ie de vuilbak in.
Comment