Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Sorry hoor, maar deze is voor mij niet echt scherp en staat ook behoorlijk scheef.
Ofwel zijn er weer dingen die zo moeten zijn maar die ik niet zie of snap ?
De weerspiegeling is er, dat wel. Ook een algemene blauwzweem over de hele foto naar mijn mening.
Ik heb een update geplaatst, ik had rechtgetrokken op de vertikale lijnen, en het paard is inderdaad niet heel scherp maar ik heb ook niet het paard geviseerd maar wel gefocust op de weerspiegeling. Want daar ging het om. Het paard is er slechts omdat ik hem niet kon vermijden. Doch ik vond hem niet echt storend omdat hij mooi met openmond keek, in de richting van de weerkaatsingen.
Misschien een denkfout dat ik niet scherpgesteld heb op het paard.
Waar zie je ruis ? Op mijn scherm zie ik er geen.
En het werd niet met GSM genomen, maar met de D7000.
Maar ik zal deze foto opnieuw nemen en deze keer focussen op het paard. Dan zien we wel hoe hij eruit zal zien.
Volgens mijn bescheiden mening heb je als update net dezelfde geplaatst toch ???
Ik zie niks wijziging, niet in de verticalen en niet in de scherpte ??
Ofwel moet ik toch beginnen twijfelen aan mijn gezichtsvermogen ?
Groetjes
Volgens mijn bescheiden mening heb je als update net dezelfde geplaatst toch ???
Ik zie niks wijziging, niet in de verticalen en niet in de scherpte ??
Ofwel moet ik toch beginnen twijfelen aan mijn gezichtsvermogen ?
Groetjes
Grijstinten in de muur zijn opnieuw overschilderd Dus wat opgelicht, en kan ook door de naverscherping komen.
Comment