Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Niet teveel, en niet te weinig..Kleur dan. Gewoon goed deze panoramafoto. Grote versie zie je hoe scherp de huizen zijn. Jammer, maar je had volgens mij geen heldere lucht die dag, of vergis ik mij? Maar mag de pret van het kijken niet bederven.
Mag ik eens iets vragen, ik lijk dom maar heb dit hier nu al zoveel meegemaakt.
Als ik klik op de foto, opent hij inderdaad in ander scherm maar hij staat nooit groter...?
Niet alleen bij jouw hoor.
Iemand een idee? Heb al mijn scherm vergroot maar dat helpt niet want dan is de foto niet meer scherp...
Ik heb bij de jouwe nu op het vergrootglaasje gedrukt ook, maar dat is niet groter of hier toch?
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Als ik klik op de foto, opent hij inderdaad in ander scherm maar hij staat nooit groter...?
Iemand een idee? Heb al mijn scherm vergroot maar dat helpt niet want dan is de foto niet meer scherp...
Ik heb bij de jouwe nu op het vergrootglaasje gedrukt ook, maar dat is niet groter of hier toch?
Klik nadien eens op volgende of vorige foto.
mvg,
Eddy
mooi hoor!!
maar die kleuren van het achterste bos, blauwachtig?
grt erik
Tsja, ik had in eerste instantie ook geprobeerd om die blauwe zweem te verwijderen of te verminderen, maar ik vond nergens een lijn waar ik deftig de selectie kon stoppen. Daarom hou ik het maar zo. Het is trouwens de typische natuurlijke blauwzweem die onvermijdelijk is, en die men meestal ziet in vergezichten. Het is hier niet een blauwzweem die over de hele foto hangt, anders was die wel verwijderd.
Mooie pano. Vooral in het groot. Echt een plezier om naar te kijken.
Ik zie alleen 2 lijntjes aan de rechterkant in het water?
Groeten,
Johan
Ik zou ook niet weten wat het is Johan, ben zelfs op Google Earth gaan kijken of er geen hoogspanningslijnen hangen die in het water zouden weerspiegelen, maar ik kan er ook geen vinden. Onderaan het de rivier loopt wel een spoorlijn (waarvan links een stukje te zien is), is het een weerspiegeling van de bovenlijnen..... ik zou het echt niet weten. Zal een raadsel blijven vrees ik.
Ik heb even de grote versie binnengehaald, en ik zou hem eens naar rechts kantelen. Zie dan wat er gebeurt...
Hier kan ik niet volgen. Ik heb gedaan wat U voorstelt, maar ik merk geen verandering/verbetering.
Als ie als zou scheef staan weet ik niet op wat ik me zou moeten baseren om recht te trekken ?
Hiermee kan ik je niet helpen Jill.... misschien anderen die een idee hebben ?
Aan iedereen die tot dusver keek/schreef een dank U wel.
Prachtig djivan. En groter is nog mooier. Moet best gezellig zijn om zo wat afgelegen en in kleinere gemeenschap te leven. Ik denk dat ik dat best fijn zou vinden.
heel
en die 2 lijntjes die blijkbaar nergens naar toe lopen zjin me ook opgevallen; dus... sjoppen maar
wel een heel toffe foto
Jull (ja, ik weet het; dat is vandaag de 3e maal dat ik de"u" voor de 'i' pak in je naam ): gewoon klikken op "klik" en niet op de foto zelf
Heel goed gezien/gelezen noenkelMi, ik had nooit opgemerkt dat Jill schreef dat ze op de foto klikte ipv van op het blauwe woordje 'klik'.
Bedankt voor je opmerkzaamheid... en Jill zal je ook wel dankbaar zijn .
Groetjes
Comment