Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zeeland
Collapse
X
-
Zeeland
Labels: Geen
-
-
-
Re: Zeeland
Voor mij een mooie opname,goed in beeld ,grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtHet weer zat hier duidelijk zwaar tegen. Heb je hem al eens omgezet in Z/W ?
Mvg.
Comment
-
Alvast bedankt voor de commentaar iedereen. Het was een regenachtige/grijze dag en inderdaad de wolken zaten niet mee. Al bij al vind ik persoonlijk de foto wel een bepaalde sfeer uitstralen ondanks de belabberde lucht.
Het z/w is een goede tip, dit ga ik zeker eens proberen.
Mvg John
Comment
-
-
Comment
-
Aan de weersomstandigheden kan je weinig doen. Deze foto geeft de toestand/sfeer weer zoals het toen was.
Maar misschien de windturbine iets naar rechts kantelen zodat deze mooi recht staat.
Wanneer ik de foto ontruis, verdwijnt meteen ook het gevoel van over verscherpt.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtheb je niet iets teveel verscherpt?
Mag ik vragen waarom je zegt dat er wat teveel verscherpt is, wat ik ermee bedoel, wat is verkeerd ?
Mvg John
Comment
-
Heb ooit ergens gelezen dat je bij 'Onscherp masker' verscherpen, voor de straal niet hoger mag gaan als 1,8 terwijl ik voor de drempel wel tot 5 ga.
Heb ooit dit opgeslagen : http://www.remoss.nl/onscherp-masker-unsharp-mask/
Maar ik gebruik nu bijna steeds 'Slim verscherpen' en/of Hoogdoorlaat, misschien die eens proberen.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHeb ooit ergens gelezen dat je bij 'Onscherp masker' verscherpen, voor de straal niet hoger mag gaan als 1,8 terwijl ik voor de drempel wel tot 5 ga.
Heb ooit dit opgeslagen : http://www.remoss.nl/onscherp-masker-unsharp-mask/
Maar ik gebruik nu bijna steeds 'Slim verscherpen' en/of Hoogdoorlaat, misschien die eens proberen.
Groetjes
De instellingen van het unsharp mask heb ik volgens het scott kelby handboek toegepast, hij zou deze instellingen ook bij landschappen gebruiken.
Dat slim verscherpen en/of hoogdoorlaat, kan je dit ook met pse 9? 'K ga er eens naar op zoek.
Nu toch nog even de vraag waarop ik nog geen antwoord heb. Waaraan zie je dat de foto TE verscherpt is ?
Mvg john
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtNu toch nog even de vraag waarop ik nog geen antwoord heb. Waaraan zie je dat de foto TE verscherpt is ?
Mvg john
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtaan die witte puntjes links van de golfbreker (oid)
Mvg John
Comment
Comment