Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zou ik ook doen, maar eerst verticaalperspectief corrigeren waardoor de galerijpalen van het hotel recht komen te staan. En, ook het hotel komt dan tot zijn 'recht'.
Zou ik ook doen, maar eerst verticaalperspectief corrigeren waardoor de galerijpalen van het hotel recht komen te staan. En, ook het hotel komt dan tot zijn 'recht'.
Wat ik ook dacht
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Knappe foto. Voor mij mogen die gebouwen blijven staan, als ze maar recht staan.
Nu is het precies een openvallen boeket door die perspectiefvertekening.
Groetjes
Na enkele aanpassingen te hebben doorgevoerd, vind je hieronder de gewijzigde foto.
Ik heb geprobeerd om ook een versie te maken met de verwijderde gebouwen, maar ik vind niet direct de gepaste methode.
Daarom kan ik misschien onmiddellijk de vraag stellen:
Hoe kan ik deze gebouwen of andere storende factoren van die omvang op een doeltreffende manier verwijderen?
Ik heb daarvoor eerst de kloonstempel en dan het retoucheerpenseel gebruikt in PS CS6.
P.S. Ik ben ook nog maar pas bgonnen met PS, maar nu ik in DIGI3 zit heb ik toch al 5 lessen PS gehad en wou eens testen wat ik hiervan in de praktijk kon zetten.
Normaal gezien zal ik pas volgend jaar kunnen lessen volgen aangaande PS CS... daar de sessie van dit jaar reeds volzet was.
Dus bleef er alleen zelfstudie over...
Bedankt voor de hint.
Comment