Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duifjes
Collapse
X
-
- 28 december 2010
-
Labels: Geen
-
-
Re: Duifjes
Ja mag maar 1 topic per dag starten in dit forum
De foto is nogal klein dus wat moeilijk te beoordelen maar ik vind de achtergrond hier nogal storend en ook jammer van de vleugel die helemaal overbelicht is
edit: de foto waarover ik het had staat er opeens niet meer...Last edited by !Karen; 17 oktober 2012, 22:00.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
-
't Kan je geen kwaad berokkenen om eens de forumreglementen en het
sticky van dit subforum te gaan lezen.
Hier maar één topic per dag met maximaal 3 foto's (zichtbaar) per topic.
Het best voor grondig commentaar is echter slechts één foto per topic.
En dan werkt 900 px over de langste zijde het lekkerst.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
- 28 december 2010
-
ben nog niet thuis hier,maar zal wel komen hoop ik,maar ik heb een andere foto geplaatst,en sorry ik had er niet meer aan gedacht dat je maar een topic mag plaatsen gr
Comment
-
Moderator Note:
Beste FranssensF,
Eerst en vooral welkom op het forum.
Zoals reeds aangehaald, is dit uw tweede topic op datum 17/10.
Ik laat deze topic open, LET WEL, deze telt voor datum 18/10, gelieve dus geen nieuw topic te starten vandaag! ( in beginnershoek )
Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.
Comment
-
Ik blijf het straf vinden dat mensen liever wijzen op de regeltjes van Het Reglement, dan gewoon een fotobeoordeling neer te pennen. 't Kost nochtans evenveel tijd. 't Zal wel iets te maken hebben met 'zich belangrijk voelen' door moderator te spelen zonder het te zijn.
In fine, wat kan het in geus' naam wat schelen? Deze opmerking is geldig voor al de posts waar ik soortgelijke reacties moet lezen, elke dag opnieuw. Laat de moderators hun werk doen, in plaats van deze kleinkindjesmentaliteit te hanteren. Als je het echt niet kan laten, stuur dan een pmmetje naar de TS om van uw oren te maken.
Jaja, ik weet het wel. Regeltjes zijn er om nageleefd te worden, maar de anarchist in mij moest toch even deze frustratie van zich af schrijven.
FranssensF: sorry dat ik je topic misbruikte om mijn frustratie te uiten, maar het moest er ooit eens van komen. Wat je foto betreft: het komt nogal chaotisch over. 1 fladderende duif op een degelijke manier vastleggen is al een hele klus, waar een beetje geluk moet bij komen kijken... twee duiven maakt het alleen nog moeilijker. Het feit dat je een schaduwgebied wil combineren met een zonnige zone, maakt dat je compromissen moet sluiten. Probeer dit misschien te vermijden. Over de kadrering tussen de palen moet ik nog even nadenken, maar het heeft wel iets.
Groetjes, V.http://www.catchlight.be
Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium
Comment
-
-
Mits een aantal aanpassingen kun je van deze foto nog iets maken.
Wat ik er mee deed : de storende palen op de zijkanten wegcroppen, het door zon beschenen gras iets donkerder maken, de kleuren in de foto allemaal wat oppeppen, het blauw uit de duifjes halen en de duifjes nog iets verscherpen.
Dan bekom ik dit.
Maar er een écht mooie/goeie van maken lukt me niet.
GroetjesLast edited by Guest17; 18 oktober 2012, 15:12.
Comment
-
Bedankt voor de wijziging van de openingspost. Ik vind het lastig om
op meer foto's tegelijk te moeten/mogen reageren.
De nu getoonde foto is zeker niet onaardig.
Jammer dat er toch deeltjes van de duiven te fel zijn belicht. Bij een
mogelijke herhaling zou ik 'spotmeting' gebruiken op de lichtste delen
in de foto. De daardoor te donkere partijen zijn later nog wel wat op te
halen (overbelichting niet). Het is een interessant beeld, mede door de
groene kadrering. Overweeg eens om wat meer panoramisch te gaan bij
de uitsnede waarbij drie lagen ontstaan. Links dan een smal reepje af
om dat lichte vlekje in de bovenhoek te vermijden.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
- 28 december 2010
-
-
- 28 december 2010
-
zal een beetje meer mijn best moeten doen denk ik,maar ik zal er wel komen he,van je fouten leer je he
gr Frank
Comment
-
- 28 december 2010
-
-
Comment