Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pluisje op wereldreis !!!!!!
Collapse
X
-
-
Re: Pluisje op wereldreis !!!!!!
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtBen nog eens wezen kijken naar de foto en hij kon toch nog iets beter
Beter is een zaak van smaak.
Soms is de verbeelding mooier dan de werkelijkheid.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDe originele voor mij met een straat voorsprong op de 'kleurloze' update.
Update : paars gras en een blauw/paarse pluis...... bah !
Groetjes
voor mij moet fotografie niet altijd realistisch zijn, en mag het gerust een stapje verder gaan
maar ik begrijp dat niet iedereen deze mening deelt
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk berichtoei oei, ik heb weer wat geschreven
voor mij moet fotografie niet altijd realistisch zijn, en mag het gerust een stapje verder gaan
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk berichtoeioei, ik heb weer wat geschreven
Groetjes
Dus geen oei oei, maar ik schrijf ook mijn gedacht, en dat die twee met elkaar verschillen...... normaal toch.
Anders zou er maar één soort verf moeten bestaan ook hé, en er zijn duizenden kleurschakeringen waarin sommigen nog hun voorkeur niet weten te vinden....
PS Ik heb het hier reeds meermals geschreven, maar blijkbaar heeft niet iedereen het reeds gelezen :
ik hou van eenvoudige fotografie, vandaar dat, met uitzondering van een enkele keer, 'speciale' dingen mij nooit/zelden bekoren.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHet zou pas heel erg jammer zijn wanneer je je eigenste gedacht niet meer neerschrijft. Ik heb hier alle respect voor.
Dus geen oei oei, maar ik schrijf ook mijn gedacht, en dat die twee met elkaar verschillen...... normaal toch.
Anders zou er maar één soort verf moeten bestaan ook hé, en er zijn duizenden kleurschakeringen waarin sommigen nog hun voorkeur niet weten te vinden....
PS Ik heb het hier reeds meermals geschreven, maar blijkbaar heeft niet iedereen het reeds gelezen :
ik hou van eenvoudige fotografie, vandaar dat, met uitzondering van een enkele keer, 'speciale' dingen mij nooit/zelden bekoren.
Groetjes
Vriendelijk groet ,
Jessey
Comment
-
-
Ik vind t hier een heel leuk onderweg. Alleen vind ik dat je pluisje er zo "hard" uit ziet.
Kan het zijn dat je m wat te fel hebt opgescherpt?Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtIk vind t hier een heel leuk onderweg. Alleen vind ik dat je pluisje er zo "hard" uit ziet.
Kan het zijn dat je m wat te fel hebt opgescherpt?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtJah pluisje heeft hier zo'n succes, dus ik kom nog eens kijken.
Eerste update vond ik niet mooi, tweede wel!!
Pluisje wordt nog een hype!!
Vriendelijk groet ,
Jessey
Comment
-
Voor mij toch ook de originele maar ik moet plaatwerker toch bijtreden wat betreft het uitsnijden van je foto
het pluisje zou uit mijn standpunt ook beter staan op 1/3 dat wel maar toch een heel eenvoudige maar knappe foto hoorGroeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment
-
Ga voor de originele,grts ,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment