enne, Fernand, je kan op meerdere quotes tegelijk antwoorden hoor
Indien je op het tekentje rechts van "met citaat reageren" klikt, dan kan je er meerdere quoten
Mooie foto voor in een natuurmagaziene te plaatsen
Van mij mag het hert wat meer ruimte hebben maar ook dan weer niet teveel.
Je hebt hier goed de controle over de donkere en lichtere delen van de foto, wat zeker niet evident is.
Even muggenziften of in dit geval vliegen ziften, wat de foto helemaal zou afmaken is , dat je de vliegen op zijn lichaam zou wegshoppen.
Ook zou je uw censor eens moeten nakijken, want ik zie verscheidene punten die ik niet kan terugbrengen als zijnde vliegen.
hey, muggenziften of in dit geval vliegen ziften, niet erg hoor, als ik de orginele foto vergroot zie ik dat de plekjes vleigen zijn, mij storen ze niet maar ja ze komen raar over
Mijn opmerking in verband met het wegshoppen van de vliegen, had te maken met mijn eerste zin in mijn comment.
Als deze kans zou maken om in een natuurmagaziene te belanden dan zou het toch veel netter overkomen zonder die vliegen, uit estetisch oogpunt.
Maar zoals reeeds gezegd vind ik deze foto ook al een knaller
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mijn opmerking in verband met het wegshoppen van de vliegen, had te maken met mijn eerste zin in mijn comment.
Als deze kans zou maken om in een natuurmagaziene te belanden dan zou het toch veel netter overkomen zonder die vliegen, uit estetisch oogpunt.
Maar zoals reeeds gezegd vind ik deze foto ook al een knaller
Robby BB
hey Robby,
ik weet dat het tips zijn dat je geeft en dat je het niet kwadelijk bedoeld, maar ik ben heel blij met info dat ik krijg (van iedereen trouwens) daar kan ik uit leren
mvg Fernand
" Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"
Comment