Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One Light

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • One Light

    effe wat One Light shots gedaan met men vriendin en men schoonzus haar kindje.
    heb er nog vele maar dit zijn de eerste

    Foto 1

    paar aanpassingen gedaan verscherp in PS en meer licht en kleur



    Foto 2

    update


    laat maar weten wat jullie denken

    Grtz
    Last edited by !Bart; 18 oktober 2012, 10:08. Reden: max 3 foto's zichtbaar, incl updates aub

  • #2
    Re: One Light

    Verder nog iets aan de foto gedaan anders dan het plaatsen van de signatuur ?
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: One Light

      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Verder nog iets aan de foto gedaan anders dan het plaatsen van de signatuur ?
      hey

      jah er is nog wat bijgewerkt een beetje levendiger gemaakt achtergrond op sommige plekken waar hij zichtbaar was zwarter gemaakt (die was niet mooi egaal)
      en ze heeft een koortsblaasje aan de rechterkant en die heb ik iets bleker gemaakt om minder op te vallen.
      volledig wegwerken werkte niet derekt dat viel iets te hard op.
      ze komen wel niet 100% tot hun recht foto's zijn van facebook genomen.

      Grtz
      Last edited by shameboy2; 15 oktober 2012, 17:38.

      Comment


      • #4
        Re: One Light

        een kleinen update gedaan op de eerste foto graag jullie mening

        Comment


        • #5
          Re: One Light

          Heb je de exif-gegevens van die laatste foto? Jammer dat je vriendin niet in de camera kijkt, al vraag ik me nu wel af naar wat/wie ze kijkt. Misschien een volgende keer eens proberen met een witte achtergrond ook. Nu verdwijnt het kapsel van je vriendin in het zwart. Foto mag van mij ook wat opgescherpt worden.

          Comment


          • #6
            Re: One Light

            Oorspronkelijk geplaatst door shameboy2 Bekijk bericht
            een kleinen update gedaan op de eerste foto graag jullie mening
            Dat ziet er beter uit nu. De jongedame verdient een soortgelijke behandeling.
            Iets als: witbalans op lichtste deel oogwit (witte pipet) en daarna de erg
            donkerbruinrode kleurzweem onderdrukken.
            De compositie van #1 gaat ...
            Bij #2 zou ik links en boven maar wat weghalen om de kijkrichting te vergroten.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: One Light

              Zowel je vriendin, als het kindje van je schoonzus, verdienen mijns inziens meer dan 30kb's.

              Comment


              • #8
                Re: One Light

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Heb je de exif-gegevens van die laatste foto? Jammer dat je vriendin niet in de camera kijkt, al vraag ik me nu wel af naar wat/wie ze kijkt. Misschien een volgende keer eens proberen met een witte achtergrond ook. Nu verdwijnt het kapsel van je vriendin in het zwart. Foto mag van mij ook wat opgescherpt worden.
                exacte gegevens van die foto weet ik niet meer 100% maar ik d8 70mm f8 Iso 200

                en wou ze in het licht laten kijken om de flits in haar ogen te krijgen.

                maar deze zou id ook eens wat mogen opgescherpt worden enz ga er mij eens mee bezig houden en zal het erbij posten dan ben nu de rest van de reek "goed" aan het afwerken

                Comment


                • #9
                  Re: One Light

                  2de foto ook wat aangepast

                  Comment


                  • #10
                    Re: One Light

                    Oorspronkelijk geplaatst door shameboy2 Bekijk bericht
                    2de foto ook wat aangepast
                    Moderator Note:

                    Ik heb de originele foto's achter een linkje geplaatst.

                    Er mogen hier max 3 foto's zichtbaar worden getoond, incl updates.

                    Comment

                    Working...
                    X