Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Floor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Floor

Ze kwam m'n lens eens bekijken...
    Niet gemakkelijk met haar donker oogjes...en overbelicht wit! en toch vond ik'm iets hebben.

Re: Floor

De nieuwsgierigheid straalt eraf
    Inderdaad spijtig van het overbelichtte gedeelte waardoor de doortekening van de vacht ook niet meer zichtbaar is.
    Ik weet het... altijd moeilijk, zeker in de volle zon!
    Heb nog zoveel te leren

Comment

Voor mij is de compo en zijn de kleuren zeker niet slecht, maar inderdaad die uitgebrande stukken en het storende takje....
      Maar dieren in beweging mooi vastleggen..... niet van het makkelijkste.
      Groetjes

Comment

Ik vind het een leuke compo, en mij storen die overbelichte plekjes niet zo, ik zou wel proberen om de kleuren iets herderder te krijgen en de oogjes op te lichten zodat ze echt spreken.

Heb de foto zelf eens geopend in photoshop (heb ik nog nooit gedaan!) en als je de niveaus bekijkt dan zie je dat het langs de linkerkant aanpassing nodig heeft. Als je dat aanpast krijg je echt fantastische kleuren. Dan met dodge/burn de oogjes oplichten en de foto wordt echt mooi! Ik kijk al uit naar een update

Comment

Ik ben een leek in PS... Kan een beetje met de"niveaus" spelen, maar da is het dan ook!Oogjes geprobeerd maar ik had bijna een "blinde hond"
          Is't de moeite om aan te passen? Of neem ik hem nog eens mee naar de wei en bos?

Comment

Ik ben ook geen held in photoshop, maar dit is wat ik met enkele heel eenvoudige aanpassingen krijg. Wellicht zijn er hier mensen die er veel meer uit kunnen halen, maar ik vond het zeker de moeite waard bij deze foto, vind hem iets spontaan hebben.

link
            Last edited by Urban_wolf; 16 oktober 2012, 21:47.

Comment

Working...
            X