Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eerste fotoshoot naast de Lesse.
Onmiddelijk een goeie bui doet mij al het fotogerief wegsteken en mijn Canon Ixus 70 bovenhalen.
Toch handig hé die goedkope compact cameraatjes !
Wat klein om goed te kunnen beoordelen. Door z'n oranje jasje contrasteert deze naklimmer goed met de rotsen.
Mooie diepte letterlijk, maar ook in de foto door de rivier beneden.
Maar zoals gezegd graag wat groter en in het midden plaatsen, wat makkelijker kijkt.
Groetjes
groter zal niet gaan vrees ik, we zitten aan die 900pixels vast en int midden zetten,... dat moet ik dannog eens uitzoeken...
Stijn.
Je afbeelding is maar 408 x 512 hoor, dus verre van die 900 hé.
Hoe je in het midden zet..... zoek eens in de berichten van noenkelMi hier, die heeft dat reeds een paar keer heel duidelijk en aanschouwelijk uitgelegd.
Groetjes
De klimmer contrasteerd heel goed met z'n felle jas. Hij zit alleen wel heel dicht tegen de linkerkant...
Ietjes minder dicht bij de rand had beter geweest.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
als je de link van de foto neemt //lh6.googleusercontent.com/-CjXnVTs6Zw4/UIm6aLsgEaI/AAAAAAAAAdo/ApS1mUDpfas/s128/FF2900PX.jpg
dit gedeelte s128 naar S900 dan heb je het probleem ook opgelost
Ps je moet zeer waarschijnlijk de foto dubbelklikken dan word de foto groot op u monitor weergegeven, daar moet je dus de locatie van plakken.
Comment