Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
En ik kijk recht in de lens!
Collapse
X
-
-
Re: En ik kijk recht in de lens!
Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk berichtFoto is precies teveel verscherpt?
Ik kan er mijn vinger niet goed opleggen maar er klopt ergens iets niet.
De leeuw zelf mag voor mij wat donkerder, is nu wat te fel in mijn ogen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
toch leuk, lijkt een beetje op een tekening.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichttoch leuk, lijkt een beetje op een tekening.Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtDeze is teveel verscherpt Sien.
Mvg.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtMooie Update Sienvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
De update is reeds stukken beter als je eerste Sien, maar volgens mijn bescheiden mening kunnen de kleuren heel wat beter.
Omdat het een 'witte' leeuwin noemt, is haar vacht niet echt wit hé. Zo is ook de 'witte' neushoorn niet wit.
Daarom denk ik dat je deze leeuwin écht wit hebt willen weergeven en daardoor de andere kleuren flets worden weergegeven.
Ik denk dat deze versie meer de realiteit benadert.
Als ik verkeerd ben mag je me gerust terugfluiten, dan verwijder ik de link wel.
PS Je zit ook met een paar eigenaardige 'lijnen/stroken' doorheen het gebladerte waarvan ik de oorzaak niet ken.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDe update is reeds stukken beter als je eerste Sien, maar volgens mijn bescheiden mening kunnen de kleuren heel wat beter.
Omdat het een 'witte' leeuwin noemt, is haar vacht niet echt wit hé. Zo is ook de 'witte' neushoorn niet wit.
Daarom denk ik dat je deze leeuwin écht wit hebt willen weergeven en daardoor de andere kleuren flets worden weergegeven.
Ik denk dat deze versie meer de realiteit benadert.
Als ik verkeerd ben mag je me gerust terugfluiten, dan verwijder ik de link wel.
PS Je zit ook met een paar eigenaardige 'lijnen/stroken' doorheen het gebladerte waarvan ik de oorzaak niet ken.
Groetjes
Bedankt!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtJouw bewerking is idd stukken beter! Maar om echt te leren zou je me even moeten vertellen hoe je te werk ging. De vreemde lijnen komen waarschijnlijk van de omheining!
Bedankt!
Dus veel was het niet hé.
Die lijnen, nu je het zegt lijkt het inderdaad wel de omheining die tot op die hoogte komt. Ik heb het dus te ver gezocht voor deze lijnen .
Groetjes
Comment
-
-
ik zou eerder voor de leeuwin van Djivan gaan op de achtergrond van Bommasien
Comment
Comment