Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
die drukte heeft wel iets hoor
want die drukte was daar nu eenmaal, en ik denk dat dit de bedoeling van TS was.
Maar moest ik jou zijn, ik zou toch oppassen als ik daar nog eens zou gaan wandelen,
want dat linkergebouw kan ieder moment omvallen
Terechte opmerking van voorganger =noenkelMi= want de foto staat scheef. Soms wil je het zo als fotograaf en dan kies je bewust dit perspectief, maar toch beter even corrigeren. Het zijn lastige foto, waarbij je vaak ook niet de gelegenheid krijgt om ontspannen een shot te maken. Wel een plusje voor je dat je niet teveel de lucht hebt opgewaardeerd.
die drukte heeft wel iets hoor
want die drukte was daar nu eenmaal, en ik denk dat dit de bedoeling van TS was.
Maar moest ik jou zijn, ik zou toch oppassen als ik daar nog eens zou gaan wandelen,
want dat linkergebouw kan ieder moment omvallen
Links is goed gecorrigeerd maar....... kijk eens naar het rechtse gebouw .
Nog een beetje werk aan de winkel, maar het is makkelijk op te lossen door de foto recht te trekken dmv het snijkader.
Zal wel altijd een druk geheel blijven, maar er zijn nu eenmaal rustige en ook drukke plaatsen.
Groetjes
Comment