Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ssst... un ange passe.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ssst... un ange passe.

Hallo,
    Deze foto heb ik mogen nemen tijdens een repetitie van compagnie "ssst... un ange passe".

Bedankt voor het kijken!

Groetjes,
    Sylvie

Re: ssst... un ange passe.

Goede foto en en goed samengesteld in je zoeker. Even op aut. je niveaus aanklikken en een beetje contrast inbrengen en lichte naverscherping maakt het af. Kijk hier. Als je de link weg wil, laat je het maar even weten
    Last edited by purmer; 12 oktober 2012, 15:26.

Comment

De foto van purmer is een stuk scherper, alleen zou ik het gelaat niet volledig verscherpen, alleen de ogen,wenkbrauwen, eventueel de lippen ook en het haar. Nu zie je door de verscherping te veel oneffenheden op de huid van dit jonge meisje (mijn mening toch). Leuke foto voor de rest. Jammer wel van dat vingertje.

Comment

die van purmer, heel knappe foto, voor mij een topper
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik volg,
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

een foto om verliefd op te worden

ik volg hier wel Leonide's opmerking
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              De foto van purmer is een stuk scherper, alleen zou ik het gelaat niet volledig verscherpen, alleen de ogen,wenkbrauwen, eventueel de lippen ook en het haar. Nu zie je door de verscherping te veel oneffenheden op de huid van dit jonge meisje (mijn mening toch). Leuke foto voor de rest. Jammer wel van dat vingertje.
              Goed gezien van je. Ik zal het even corrigeren(als SLy akkoord gaat tenminste). Volledig juist Bedoelde je zoiets Leonide?
              Last edited by purmer; 13 oktober 2012, 00:37.

Comment

Idd beter.

Comment

Bedankt voor jullie reacties!
                  Purmer, jouw bewerking van de foto is inderdaad technisch wat beter (scherper, contrastrijker,...).
                  Maar dat was niet echt de bedoeling van de bewerkingen die in Photoshop gedaan zijn van de hele fotoshoot.
                  Ga eens een kijkje nemen op www.compagniessst.be op de mediapagina
                  Alle foto's zijn genomen in slechte lichtomstandigheden en zonder flits. Het was de bedoeling een gelijke filmische sfeer te geven aan de foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sly Bekijk bericht
                    Bedankt voor jullie reacties!
                    Purmer, jouw bewerking van de foto is inderdaad technisch wat beter (scherper, contrastrijker,...).
                    Maar dat was niet echt de bedoeling van de bewerkingen die in Photoshop gedaan zijn van de hele fotoshoot.
                    Ga eens een kijkje nemen op www.compagniessst.be op de mediapagina
                    Alle foto's zijn genomen in slechte lichtomstandigheden en zonder flits. Het was de bedoeling een gelijke filmische sfeer te geven aan de foto's.

Is me heel duidelijk nu SLY. Dan is er maar 1 oordeel mogelijk, dat je in je opzet bent geslaagd.

Comment

Bedankt Hendrik!
                      Neemt niet weg dat alle tips welkom zijn.
                      Groetjes,
                      Sylvie

Comment

Working...
                      X