Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De omhelzing
Collapse
X
-
-
Re: De omhelzing
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde omzetting zw/w is mi niet goed
ik zie een lijn op de achtergrond van de paddo's, achtergrond bewerkt?
voor mij in kleurAchtergrond is bewerkt voor de zwart wit omzetting. Voor de kleurversie liep het niet helemaal goed. Het rood op de hoed van de zwammen liep door in de BG, en daarom heb ik ervoor gekozen om hem om te zetten. Ik zal eens kijken of het de moeite is om de kleurversie te plaatsen.
Bedankt voor de reactie's.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde omzetting zw/w is mi niet goed
ik zie een lijn op de achtergrond van de paddo's, achtergrond bewerkt?
voor mij in kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtja, maar dit is toch een stuk beterZo zie je maar wat voor een twijfelaar ik ben
Comment
-
Update oogt inderdaad een stuk prettiger. Een heleboel nuances komen te voorschijn, die in de Z/W verborgen bleven.
Ik zou nog wel even de aanwezige blauw-waas weghalen.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtUpdate oogt inderdaad een stuk prettiger. Een heleboel nuances komen te voorschijn, die in de Z/W verborgen bleven.
Ik zou nog wel even de aanwezige blauw-waas weghalen.
Groeten,
Johan
Comment
-
Last edited by Johan1956; 13 oktober 2012, 09:43.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMijn idee , hoe het zou kunnen zijn .
Groeten,
JohanLaat maar staan. Dank jullie wel voor de reacties en tips
Ik ga het eens even vergelijken naar mijn pogingen
Waarschijnlijk weer teveel in twijfel gehangen
Comment
Comment