Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aanlegsteiger
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Aanlegsteiger
De scherptediepte heb je gevangen. De bolder is scherp. Het wit van de bolder kijkt wel niet prettig en zou je wat kunnen temperen(kijk even in je fotobewerkingsprogramma hiervoor) maar zorg ervoor dat hij niet verkleurt. De foto kun je nog wat rechter zetten, want hij helt naar rechts. Dit zijn hele leuke experimenten om met schertediepte(Depth of field-DOF) te leren omgaan. Ja, ook voorganger wijst er terecht op in verband met het aantal te plaatsen topics per dag
Comment
-
Hartelijk dank Hendrik , Zat het even proberen. En sorry voor de 2 de post. Moet er aan wennen. Sommige forum's mag je zoveel plaatsen als je wilt en hier 1 per dag . Is wel wennen ! Maar zal mijn best doen . Maar mag ik dan bv. in mijn eigen topic een update foto plaatsen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debaets D. Bekijk berichtHartelijk dank Hendrik , Zat het even proberen. En sorry voor de 2 de post. Moet er aan wennen. Sommige forum's mag je zoveel plaatsen als je wilt en hier 1 per dag . Is wel wennen ! Maar zal mijn best doen . Maar mag ik dan bv. in mijn eigen topic een update foto plaatsen ?
Mvg.
Comment
-
Moderator Note: Beste,
Ik heb gemerkt dat u gisteren 2 topics heeft gestart in beginnershoek. Dit is jammer genoeg niet toegelaten.
3.1. Fotohoek: Beginnershoek
In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
Zo telt deze als foto van vrijdag 12 oktober.
Mvg,
Mod-!Bart
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debaets D. Bekijk berichtHartelijk dank Hendrik , Zat het even proberen. En sorry voor de 2 de post. Moet er aan wennen. Sommige forum's mag je zoveel plaatsen als je wilt en hier 1 per dag . Is wel wennen ! Maar zal mijn best doen . Maar mag ik dan bv. in mijn eigen topic een update foto plaatsen ?
Een tip: Ik heb mij goed verdiept in de regels en gedragingen hier voordat ik er eentje plaatste, en Showcase kun beter nog even laten, want daarin staan meestal foto's van fotografen die zwaar worden beoordeeld.Lees hiervoor ook even het betreffende sticky. En, zoals ik al hier en daar al zaken heb gevolgd, kun je altijd bij de moderators, zoals hierboven, terecht met vragen hoor. Ze laten je netjes weten hoe om te gaan met het posten van een foto. Schroom je niet in ieder geval, en neem gerust met hun even contact op wanneer je twijfeltLast edited by purmer; 12 oktober 2012, 12:37.
Comment
-
Nu is er helemaal niks meer te zien
Ik zie nu dat het spul blijft draaien met als boodschap 'Wachten op imageshack.us'
Ook met andere foto's heb ik dit probleem.
Beetje laten rusten zeker, en later eens terugkomen
GroetjesLast edited by Guest17; 12 oktober 2012, 12:40. Reden: Zag pas later dat er problemen waren met opladen van de foto's
Comment
Comment