Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wel, normaal ben ik geen fan van PW's foto's (kwestie van smaak)
maar deze vind ik zeker iets hebben.
Ik weet wel: zo zijn er duizenden (als 't niet meer is), zelfs Gina neemt zulke foto's;
maar toen ik 'em zag, vond ik hem direct speciaal (ik probeer dus nooit te kijken wie de foto geplaatst heeft)
eenvoudig, maar
ik zou zelfs durven zeggen "mooi"
Last edited by noenkelMi; 11 oktober 2012, 00:07.
Reden: typvout
Mooie weergave van het type weer waar we snel naar toe aan het gaan zijn. Goed scherp ook.
Is zo te zien van aan de passagierszijde genomen, dus ook daar geen probleem, ofwel heb je lange armen .
Rechtzetten zie ik ook niet zitten, ik dacht eerst op die witte lijnen, maar wie zegt dat die precies naast elkaar geschilderd zijn....
Groetjes
Comment