Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Terugkeer naar BD? Je was even weg?
Lekker gezellig in een warme auto zo over de snelweg rijden, ik vind dat persoonlijk heerlijk.
Maar de foto zegt mij niet zoveel, ik zie het al zoveel door mijn eigen ruit.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
sorry plaatwerker maar voor mij is dit niet meer dan iemand die per ongeluk op zijn ontspan knop gedrukt heeft.
ben normaal redelijk groot fan van u maar dit is rommel voor mij.
sorry plaatwerker maar voor mij is dit niet meer dan iemand die per ongeluk op zijn ontspan knop gedrukt heeft.
ben normaal redelijk groot fan van u maar dit is rommel voor mij.
no hard feelings?
grtz david.
Absoluut geen 'hard feelings'.
Het is uw eerlijke mening.
bedankt voor het opzoekwerk, ik weet echt wel wat ik schrijf
en ergens zal er wel een betekenis tussen zitten waar je jezelf in kan vinden
zeg nu zelf, deze foto is toch beneden uw niveau
Last edited by Frie01; 10 oktober 2012, 20:03.
Reden: typfout
Oei... Dat gaat er hier hard tegenaan Moet dus uitkijken wat ik plaats op de site denk ik. De foto is technisch wel in orde. Scherpte, spiegelverdeling en realistische kleuren. De titel is dan ook in verhouding met het beeld. Ja, mooie kleurrijke foto's blijven het beter doen voor het oog, dat wel. Ik kan wel begrijpen dat de foto voor velen niets zeggend is, maar dat is ook bij kunst het geval. Mijn eerste foto hier valt ook niet in de smaak en niemand reageert, dus zal hij wel goed of heel slecht zijn.
gefundeerd, zoiets in die aard?
Te weinig decoratief snot voor de titel(geschreven op mijn topic, voor de mensen die niet kunnen volgen)
je vraagt er soms zelf om hé PW
Nou zou ik wel eens willen weten wat er zo mis is aan deze foto ? Ik zie nergens fouten en de titel past, er zit verhaal in.
Nou ik vind hem prima en begrijp nog een ander verhaal. Zie nl. geen fouten en titel en foto horen bij elkaar.
Ik mag hopen dat jij niet aan het stuur zat Ik moet dit niet meer (per ongeluk of niet) proberen ik plaatste zulke reeds in het verleden maar dan in de sneeuw ipv regen. Dus voor mij een beetje déja-vu en niet meer dan dat.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment