Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkeer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inkeer

    1.


    2.

    Last edited by Loeky; 10 oktober 2012, 19:01. Reden: crop

  • #2
    Re: Inkeer

    Ik houd wel van deze creativiteit. Een titel is voor mij hierbij niet noodzakelijk.
    Naar mijn idee is het nog fraaier als de voorgrond wordt gehalveerd.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Inkeer

      Bedankt Plaatwerker. Update is geplaatst.

      Comment


      • #4
        Re: Inkeer

        Donker... dus ik ben weer fan.

        Maar ik wou wel graag eens weten, wat voor figuurtjes zijn dat eigenlijk?
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Inkeer

          Aparte fotografie is dit, vooral de kleurspeling in combinatie met het spiritueeleffect, wat tegenwoordig prima gaat via bewerkingsprogramma's. Misschien nog wel een tipje? De horizontale hoeklijn in de foto kun je wegwerken, of je kunt het voorkomen door een egale effen achtergrond tot onder/voor de pop. Het blauwe had iets lichter mogen zijn, maar deze kleur misstaat zeker niet

          Comment


          • #6
            Re: Inkeer

            tof!
            die hoek kon inderdaad weg (je achtergrond in een boog laten doorlopen tot vooraan)
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Inkeer

              Bedankt aan allen voor de reacties en raadgevingen. Ik kom er later misschien op terug.

              Maar ik wou wel graag eens weten, wat voor figuurtjes zijn dat eigenlijk
              : het zijn beweegbare houten figuurtjes die in een tekenacademie gebruikt worden. als je een schets van bewegend mannetje wil maken zet je ze in juiste positie en zo zal je schets ook natuurgetrouwer overkomen (in proporties).
              Heel heel soepel zijn ze wel niet, maar je kunt ze wel in bepaalde posities plaatsen. Normaal gezien staan ze op een staandertje maar die heb ik eraf gehaald en bijgehouden (kan heel gemakkelijk uitgetrokken worden), de staander, kan ook voor wat anders dienen.
              Ze zijn normaal gezien naakt, maar ik heb ze van kleren voorzien,(iets te grote want ze zijn voor andere poppen gemaakt) maar dat geef voor mij niet, het geeft ze een bepaalde zelfs grappige, look.

              Je vindt ze momenteel bij CASA. (bij schildersgerief).

              Comment


              • #8
                Re: Inkeer

                cool gedaan!

                leuke sfeer met dat blauw

                Comment


                • #9
                  Re: Inkeer

                  Leuk hoor. Maar in tegenstelling tot marie-anne ben ik niet zo'n zwart/donkerkijker (figuurlijk hé), maar het is hier duidelijk je bedoeling, dus houden zo dan.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Inkeer

                    @ Purmer : kun je voor mij hier, even een voorbeeld geven, ik begrijp niet heel goed wat je bedoeld.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Inkeer

                      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                      @ Purmer : kun je voor mij hier, even een voorbeeld geven, ik begrijp niet heel goed wat je bedoeld.
                      Dit bedoel ik met hoeklijnen http://www.freebits.nl/images/269inkeer_DSC8969_1_.jpg

                      Comment


                      • #12
                        Re: Inkeer

                        Hoeklijnen kan je voorkomen door een groot vel papier/dun karton rond
                        te buigen (niet vouwen) van achtergrond naar voorgrond.Dat vel blijft
                        één geheel en kan dus geen hoeklijn meer vertonen.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Inkeer

                          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                          Hoeklijnen kan je voorkomen door een groot vel papier/dun karton rond
                          te buigen (niet vouwen) van achtergrond naar voorgrond.Dat vel blijft
                          één geheel en kan dus geen hoeklijn meer vertonen.
                          Heel juist

                          Comment


                          • #14
                            Re: Inkeer

                            Bedankt Purmer en Plaatwerker, nu begrijp ik het. Ja dit waren twee verschillende grote bladen tekenpapier. De rechtstaande wordt geplaatst tegen een magneetbord (magneetbord wordt tegen muur geplaatst, heel stabiel is mijn studio niet). De andere op tafel. Zo'n rol heb ik wel niet. Zal eens uitkijken waar ze zo'n rollen verkopen. Nu wordt het photoshoppen zal het eens proberen weg te werken. Dat moet wel lukken als ik dat heel voorzichtig aanpak.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Inkeer

                              Hoi Loeky

                              Ben al een paar keer wezen kijken naar deze foto.
                              Het enige waar ik mij aan stoor is de schaduw en de 2e personage.
                              ik neem aan dat je een schaduw probeerde te maken.

                              Maar voor je creativiteit .
                              De boodschap die erin zit
                              De Sfeer

                              p.s.
                              Ik zou hem wel eens willen zien zonder de weerspiegeling.
                              Last edited by jessey; 13 oktober 2012, 06:55.

                              Comment

                              Working...
                              X