Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuke combinatie hoor. Zou het meer op een fraaie close-up houden, maar het zal met de macrolens zijn genomen. Felle groene achtergrond die zeker voor mij niet storend overkomt. Foto valt aardig in mijn smaak.
Het paddestoeltje is inderdaad gekrakt. Ik was het slakje aan het fotograferen en het lhb viel uit de plant naast mij omdat ik er tegen gebotst was. Het lhb bleef een tijdje doodstil zitten.
Het felgroene is eigenlijk mos dat van het plat dak komt. Ik spaar dat langs de border omdat het mooi is op foto (dit tot ergernis van mijn ventje). Ik heb de saturatie ook wat verhoogd vandaar het fellegroen.
Alles klopt aan dit plaatje, tot de titel toe.
Moet verdorie wel een héééél klein slakje zijn.
Groetjes
bedankt Djivan
die slakjes zijn kei-schattig en er zitten er hier nog behoorlijk veel (al mijn planten zijn wel aangewreten want ik gooi geen korrels!)
Comment