Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na regenweer...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Na regenweer...

1. Deze is een bewerking met olieverf. Hier maakt het niet meer uit of het er donker of licht was, die sfeer hoeft bij een bewerking ook niet meer heersen. Het gaat er immer om dat iedereen ernaar zou kijken.

2. origineel (komt wel wat donkerder over omdat het er ook erg donker was en ik heb het zo willen laten, al is ie al opgelicht hoor).

3. Zal het nog wat meer opklaren want inderdaad op forum is ie nog wat donkerder dan bij mij thuis.

Last edited by Loeky; 9 oktober 2012, 13:48. Reden: originele erbij geplaatst.

Re: Na regenweer...

Die 'olieverfbewerking' vind ik persoonlijk maar niks. Geef mij maar de originele maar nog wat meer opgelicht.
    Groetjes

Comment

Geef mij maar de originele maar nog wat meer opgelicht
      Nu moet ik je wel zeggen dat het een donkere foto moest zijn. Zo zag het er ook in werkelijkheid uit. Alleen de druppel trok de aandacht. Werd op een hele speciale dag genomen waar het licht anders was dan anders. Meer blauwig getint, daardoor ging ik naar buiten, het gras was ook anders getint, en het was redelijk donker toch die plaats waar ik de foto nam. Omdat het in de vroege morgen werd genomen en koele blauwe hemel (dat zie je bij de druppelogenboom) waar de zon reeds eventjes doorkwam.

Comment

Normaal gezien ben ik "zot" van je bewerkingen. Er zitten er trouwens hele speciallekes tussen.
        Maar voor deze keer vind ik je originele, opgelichte de mooiste.
        Het blauwige licht op de groene bladeren contrasteerd schoon.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

bedankt voor het komen kijken en Ok Marie-anne. 't is genoteerd.

Comment

Working...
          X