Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In ieder geval een mooie bewerking. Een beetje jammer van de halo , langs de dakrand.
Ik durf bijna niet, maar volgens mij had de camera nog iets meer gedraaid kunnen worden. Dan hadden de dakrand en horizon vanuit de hoeken begonnen.
En nu ga ik maar gauw off-line.
Groeten,
Johan
Hehe, ik bijt niet als iemand tips geeft hoor -normaal gezien-
Inderdaad, het had de foto misschien beter gemaakt als ik er op had gelet, maar eerlijk gezegd is dit echt een point&shoot foto. Ik liep maar wat rond en heb gauw 2 foto's genomen, een rechte en een schuine (1ste versie), dus ik heb niet echt gelet op de hoeken enzo
Toch bedankt voor de tip!
NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/
Comment