Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
F 1595 G.... of zo iets
Collapse
X
-
-
Re: F 1595 G.... of zo iets
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtNa meer als een maand dacht ik dat het tijd was om er nog eens eentje in 'Beginnershoek' te plaatsen.
....
mooie opname met heerlijke kleuren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
De update is beter.
De kleuren zijn prachtig.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
ik ga voor de original
mooie kleuren! (bij alle 2 naturlijk)
Comment
-
Bouk, vosse, jill.tje, Frie01, biebel, Eddy007, onsis en noenkelMi, bedankt voor jullie commentaar en eerlijke mening op deze foto.
Ik maak tevens van deze gelegenheid gebruik om jullie te melden dat het niet mijn gewoonte is bij elke foto die ik plaats, achteraf de commentaargevers te bedanken, omdat dit kan beschouwd worden als een 'truukje' om je eigen topic een schopje geven, zodat het weer vooraan komt.
Bij deze zal dit ook weer gebeuren, maar dat is dan voor het laatst.
Dus wil ik jullie nu reeds danken voor de eventuele komende commentaren op mijn foto's .
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtBouk, vosse, jill.tje, Frie01, biebel, Eddy007, onsis en noenkelMi, bedankt voor jullie commentaar en eerlijke mening op deze foto.
Ik maak tevens van deze gelegenheid gebruik om jullie te melden dat het niet mijn gewoonte is bij elke foto die ik plaats, achteraf de commentaargevers te bedanken, omdat dit kan beschouwd worden als een 'truukje' om je eigen topic een schopje geven, zodat het weer vooraan komt.
Bij deze zal dit ook weer gebeuren, maar dat is dan voor het laatst.
Dus wil ik jullie nu reeds danken voor de eventuele komende commentaren op mijn foto's .
Groetjes
mvg,
Eddy
3.10. Kritiek, omgang en nettiquette
...............................................
Als jouw topic aan het uitbloeien is (d.w.z. als er geen reacties meer komen), behoort het tot een elementaire vorm van beleefdheid, de mensen die gereageerd hebben te bedanken.Smaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIn de forumregels staat het wel anders.
mvg,
Eddy
3.10. Kritiek, omgang en nettiquette
...............................................
Als jouw topic aan het uitbloeien is (d.w.z. als er geen reacties meer komen), behoort het tot een elementaire vorm van beleefdheid, de mensen die gereageerd hebben te bedanken.
Als ik voor sommigen daardoor als onbeleefd overkom, sorry daarvoor.
Groetjes
Comment
Comment