Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Interessant beeld, Vosse. Maar ik moest er toch goed over nadenken. Het pad is niet heel duidelijk, maar dat geeft eigenlijk niet, dat verplicht de kijker nog langer naar je werk te kijken. Van schaduw naar het licht, ja in zekere zin zit dat er ook in, maar de donkere wolken verwarren het geheel. Los daarvan vind ik het een mooie gedurfde weergave en ik mag het wel.
Voorstel om die verwarring tegen te gaan, die wolken bijsnijden, tot dat je ze amper ziet (niet volledig weg) maar het gaat ten koste van de bomen aan de linkerkant die worden gekapt en zodoende moet je Links ook een stukje wegsnijden.
Aan jou de keuze.
Ja, knap en opvallend beeld. Het fascineerd en langs het pad ga je nu mee naar het licht en de top. Wat zich boven het pad begint, mag iedereen naar wens invullen. Voor mij
Iedereen bedankt om te reageren. De ruis in de lucht heb ik verkregen door er veel contrast en structuur in te stoppen. Het is idd een zware bewerking, dat zijn idd smaken. Ikzelf vond het wel iets hebben.
Mvg.
Jean-Luc.
Comment