Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vreemd, want ik vind hem nochtans héél knap!
Een prachtig moment, maar vooral ook een supercompositie. Mooi dat je hem recht op z'n neus hebt, met het gewei aan beide kanten.
Je ziet de druk die achter het burlen zit ook prima. En de kleuren zijn precies zoals ze moeten zijn, bruin en nazomerig.
Inderdaad zou het wel mooier geweest zijn als de onderkant van z'n borstkas er nog net opstond, of nét niet helemaal.
Over de scherpte twijfel ik een beetje. Die zit precies meer op de romp, maar ik mis 'm niet in de ogen, hoor.
Maar daardoor wordt m'n blik naar het hele hert getrokken, en niet specifiek naar z'n kop.
Dat zou hem perfect hebben gemaakt in mijn ogen. Maar dit is al erg knap!
Edit: Trouwens, je hebt hem pas gisterenavond gepost, vandaar dus weinig reactie: Niet iedereen zit 's nachts te kijken
En bij het lezen van de reactie van Bouk, kan ik me wel in zijn toevoeging vinden!
Last edited by MadHatter; 26 september 2012, 09:07.
k vind hhet ook een mooie !
maar was die aant roepen op jullie of opeen vrouwtje
en hoe maken jullie deze foto , is dat zo als in afrika een safariritje of zitten jullie uren & uren in een jagershutje ofzo??(nieuwsgierig)
groeten erik
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal in het vervolg wat meer geduld hebben. Om deze foto te maken heb ik 2.5 uur zitten wachten op het juiste moment. Het is bronstijd en roept naar de vrouwen. Als ik weer achter mijn pc zit zal ik kinken of ik wat aan de foto kan doen.
Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900
Comment