Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rust en industrie
Collapse
X
-
-
Re: Rust en industrie
Héél mooie foto maar er staat een beetje té veel "baan" op naar mijn zin. Die groene sluierachtige waas door de bewegende takken vind ik echter wel super origineel.
Een lager standpunt (om minder van die weg en de graspartij en iets meer van de achtergrond op de foto te hebben) en een een krappere uitsnede waren hier beter geweest denk ik.
Het mooiste stuk van deze foto is immers het middelste deel van de rechterhelft.
Het is in elk geval een foto en een idee die het waard zijn om te trachten hem ter plaatse nog eens beter te maken.
-
Oorspronkelijk geplaatst door joerisan Bekijk berichtZo had ik het nog niet bekeken, ga ik zeker nog eens proberen. Dank u voor de tip.
Mag ik misschien ook weten waar je deze foto juist hebt genomen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dekeuj Bekijk berichtGraag gedaan hoor.
Mag ik misschien ook weten waar je deze foto juist hebt genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joerisan Bekijk berichtOp de place, linkeroever
Ik heb me rot gezocht naar "de place, linkeroever" en dat bestaat dus niet volgens Google.
Maar daarom is het wellicht ook "the place to be" allicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk berichtMooi !
Zou hem misschien enkel wat links bijsnijden en vanonder zodat de weg vanuit de hoek rechtonder begint!
Voor de rest
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dekeuj Bekijk berichtDe "place"?
Ik heb me rot gezocht naar "de place, linkeroever" en dat bestaat dus niet volgens Google.
Maar daarom is het wellicht ook "the place to be" allicht.
Is een strandje aan de schelde op linkeroever, Antwerpen. Zijn verschillende eethuisjes. Behalve om dat uur zijn die buiten het weekend dicht natuurlijk.
Comment
-
-
ga voor de eerste.
het kader wat de boom rechts maakt, vind ik mooier/sterker dan de straat in de rechteronderhoek te laten beginnen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de eerste.
het kader wat de boom rechts maakt, vind ik mooier/sterker dan de straat in de rechteronderhoek te laten beginnen.
grt,bouk.
dan begint de straat ook in de ROhoek
(ik hou zelden rekening met de fotoformaten)
Comment
-
ik vind de update supper!!!
Comment
Comment