Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een paardenkoopman

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog een paardenkoopman

heb er nog enkele hoor

ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Re: nog een paardenkoopman

had wel meer algehele scherpte willen zien.
    maaar.....je zou toch zo een paard van hem kopen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      maaar.....je zou toch zo een paard van hem kopen.
      grt,bouk.
      Kweet nie...Ziet er nogal een duister figuur uit

Comment

Had hem ook graag wat algemener scherp gezien.
        Mvg.

Comment

Ik vind dit toch wel een heel geslaagd portret hoor.
          Meer scherpte moet er voor mij niet zijn, aangezien zijn 1ste oog toch wel voldoende scherp is.
          Deze foto doet me een beetje denken aan sommige portretten van Stefan Vanfleteren.
          Knap om te zien dat je je eigen stijl hebt voor portretten, Michel!
          Doe zo voort!
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
            Meer scherpte moet er voor mij niet zijn, aangezien zijn 1ste oog toch wel voldoende scherp is.
            Deze foto doet me een beetje denken aan sommige portretten van Stefan Vanfleteren.
            Doe zo voort!
            +1
            Michel is dan ook een fan van Stefan Vanfleteren.
            Het 2de oog ook scherp had de foto nog beter gemaakt.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Doe zo voort!
              Nogal contradictorisch wat je hier zegt. Je zegt dat hij doet denken aan V.F. en langs de andere kant zeg je dat het knap is zijn eigen stijl voor portretten.
              Ik vind dit niet echt een eigen stijl aangezien er meer dan één hier rondcirkelen op BD en andere site's.

OT Voor mij mag er ook een grotere DOF zijn. Nu lijkt het alsof er één hoek van een tafel scherp is.
              Ik zelf ben niet echt een voorstander van deze mijnwerkersbewerking. Hier valt het nog een beetje mee, maar dikwijls lijkt het of ze komen zo van onder de grond.
              Voor de rest en algemeen bekeken is het een verdienstelijke foto.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Nogal contradictorisch wat je hier zegt. Je zegt dat hij doet denken aan V.F. en langs de andere kant zeg je dat het knap is zijn eigen stijl voor portretten.
                Ik vind dit niet echt een eigen stijl aangezien er meer dan één hier rondcirkelen op BD en andere site's.

Robby BB
                En toch is dit voor mij niet contradictorisch. Ook al heeft TS zich misschien gebaseerd op de stijl van V.F., dan nog heeft hij zijn eigen stijl ontwikkeld. Als ik portretten zie circuleren op BD van TS, dan zie je gewoon dat deze foto's door hem genomen en bewerkt zijn. Er zijn natuurlijk nog mensen met eenzelfde of een gelijkaardige stijl, maar da's toch geen probleem.

Ik vind het trouwens niet nodig om mijn commentaar (of dat van andere mensen) te bekritiseren, als TS daar niet echt iets aan heeft. Ik denk dat Michel wel goed genoeg begrijpt wat ik bedoel.
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

En toch is dit voor mij niet contradictorisch. Ook al heeft TS zich misschien gebaseerd op de stijl van V.F., dan nog heeft hij zijn eigen stijl ontwikkeld. Als ik portretten zie circuleren op BD van TS, dan zie je gewoon dat deze foto's door hem genomen en bewerkt zijn. Er zijn natuurlijk nog mensen met eenzelfde of een gelijkaardige stijl, maar da's toch geen probleem.

Ik vind het trouwens niet nodig om mijn commentaar (of dat van andere mensen) te bekritiseren, als TS daar niet echt iets aan heeft. Ik denk dat Michel wel goed genoeg begrijpt wat ik bedoel.
                  Nooit niet gehoord van vrije meningsuiting. Waarom zou ik niet mogen reageren, zolang ik beleefd blijf. Of moeten we braaf ja knikken.
                  Het is een groot verschil tussen een eigen stijl of iemand zijn foto herkennen. Hiermee zeg ik ook niet dat Noenkel geen eigen stijl aan het ontwikkelen is of nog niet heeft. Ik heb alleen maar gezegd dat je , voor mij tegenstrijdigheden schrijft.
                  Je heb in uw laatste post genuanceerder geantwoord, wat dan ook mijn bedoeling was, meer niet.
                  Ik wil alleen maar vermijden dat beginners op het verkeerde been worden gezet.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

merci
                    Ik ben wel een fan van VF,
                    maar ik heb eigenlijk nog nooit z'n werken 'bestudeerd'. Het genre vind ik wel tof.

De meeste van m'n portretten (met natuurlijk licht) neem ik met een zo groot mogelijk diafragma (ofwel de 1.8 van m'n 50 mm ofwel de 2.8 van m'n 17 -55). Ik probeer minstens 1 oog scherp te krijgen. Zijn ze alle 2 scherp dan is het omdat die persoon (toevallig of niet ) recht voor me staat.

Leuk om te lezen dat ik begin een "eigen" stijl te ontwikkelen.
                    ik durf eigenlijk niet goed om m'n portretten in een ander forumonderdeel te plaatsen: "ZW" of "mensen" en dan nog in welke subforuml? Showcase? Beoordeling? ...
                    Last edited by noenkelMi; 27 september 2012, 23:13.
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

je hebt idd een eigen stijl en ik haal er dat ook uit
                      deze vind ik iets minder, de spiegeling in de bril, en de scherpte
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                      X