Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ontbreken van een natuurlijke achtergrond, was een minpunt voor mij, maar dat verdween naarmate ik de foto langer bekeek.
Mooie foto met genoeg scherpte waar de scherpte moet zijn.
Robby BB
Last edited by robbydorine; 4 oktober 2012, 22:00.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Het fotograferen van mieren is geen gemakkelijk iets. Je hebt ze mooi vastgelegd en de mieren nog extra aangescherpt, voor mij ietjes teveel (dat zie je aan die spikkels op de mier). Maar voor mij is (mits aanpassing) een hele mooie.
de opname is genomen in een bos met iso 800. Misschien is dat de oorzaak van wat grovere korrel (maar in mijn ogen niet storend)
wat de opmerking omtrent aanscherpen betreft, LR3 voorziet (als preset) een zeer beperkte verscherping.
de scherpte goed krijgen was voor mij geen gemakkelijke oefening met die beweeglijke diertjes !
Comment