Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boskapel
Collapse
X
-
-
Re: Boskapel
't Zal technisch grotendeels wel in orde zijn maar voor mij is het een
absoluut oninteressant beeld.
TS, af en toe wil ik zoiets kunnen zeggen en jij bent het slachtoffer.
Maar meer foto's verdienen zo'n oordeel ook al spreek ik dat niet altijd uit.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Frie01, sien en KVM77 bedankt voor jullie reactie.
Plaatwerker, jij ook bedankt en spuw maar ik kan ertegen, maar als je nu ook fundeerde waarom het een absoluut oninteressant beeld is dan ben ik ook nog wat met je bemerking. En helpt het me om in de toekomst nog meer absoluut oninteressante beelden te posten
Ik vind juist de optrekkende nevel tussen de bomen achter het kapelletje interessant genoeg om er een foto van te maken.
Comment
-
-
Ik dacht al dat ik dit kapelletje ergens van kende en nu zag ik in je profiel dat je van bilzen bent. Dit is dus het kapelletje in het munsterbos neem ik aan?
Mooi plaatje, deze nodigt me uit om daar ook eens foto's te gaan nemen.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk berichtFrie01, sien en KVM77 bedankt voor jullie reactie.
Plaatwerker, jij ook bedankt en spuw maar ik kan ertegen, maar als je nu ook fundeerde waarom het een absoluut oninteressant beeld is dan ben ik ook nog wat met je bemerking. En helpt het me om in de toekomst nog meer absoluut oninteressante beelden te posten
Ik vind juist de optrekkende nevel tussen de bomen achter het kapelletje interessant genoeg om er een foto van te maken.
erbij. Dat zogeheten kapelletje heeft onvoldoende ruimte in de kijkrichting.
Uit een stapel foto's zou deze gewoon door mij worden doorgrdraaid. Als
die nevel zo interessant is, waarom komt die dan zo matig in beeld?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk vind het een smakeloze nep-kapel met wat van die pick-nickbanken
erbij. Dat zogeheten kapelletje heeft onvoldoende ruimte in de kijkrichting.
Uit een stapel foto's zou deze gewoon door mij worden doorgrdraaid. Als
die nevel zo interessant is, waarom komt die dan zo matig in beeld?
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtIk dacht al dat ik dit kapelletje ergens van kende en nu zag ik in je profiel dat je van bilzen bent. Dit is dus het kapelletje in het munsterbos neem ik aan?
Mooi plaatje, deze nodigt me uit om daar ook eens foto's te gaan nemen.
Comment
-
Voor mij mooi in beeld gebracht,Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment