Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waiting for the enemy... (+ Update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waiting for the enemy...

Ik vind ze persoonlijk allebei goed, maar ik heb er geen probleem mee als men liever de versie met de realistische kleuren ziet. Er zullen de komende dagen nog wel een paar airsoft foto's passeren waarbij ik zowel de "speciale" als "realistische" zal uploaden.
    Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

Comment

Re: Waiting for the enemy...

Leuke update Hij had dus toch donkerbruin haar

Comment

Leuke foto, kameraad van mij ( Robby of Tjerno genaamd ) doet deze sport ook regelmatig .... ik zou het ook wel eens willen proberen.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Re: Waiting for the enemy... (+ Update)

goeie camouflage, hé
          en of. Misschien kleur ik in het vervolg mijn haren ook groen als ik op zoek ga naar die dikke vette spinnen. Dan schrikken ze misschien minder.
          Die camouflage ziet er mij ook niet mis uit. Maar de buren zullen het niet begrijpen. Al weten ze wel dat ik heel speciaal ben.

Wat het even vergeten te schrijven. Ga voor update. 't Gras ziet er toch normaler uit.

Comment

Je update is ook voor mij veel beter. Maar uiteindelijk is het de fotograaf die beslist!!!

OT : Onze buren spelen dat in hun tuin. Op 20 meter van ons huis. Terwijl onze hond (kwispelend ) staat toe te kijken.Soms ben ik er niet gerust op omdat ze zo dicht bij ons zitten. Vermits het zulke rare mensen zijn durf ik geen uitleg gaan vragen.
            Kun jij me eens (in PM misschien beter) uitleggen of dat eigenlijk wel kan?
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

ik ga hier ook voor de update (veel beter)

Comment

thanks voor de comments allemaal!

@marie-anne: Ik zal je zo snel mogelijk een pm sturen met de uitleg want hier in België wordt airsoft toch wel aan redelijke strenge regels onderworpen! En als dit inderdaad op maar 20 meter van jou gebeurd... en hun terrein is niet afgeschermd... maar zo dadelijk meer in pm!
                Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

Comment

Working...
                X