Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In tegenlicht
Collapse
X
-
-
Re: In tegenlicht
Hey ,
Persoonlijk zou ik beginnen met de horizon recht te zetten het water loopt nu uit je beeld weg
ook zou ik veel minder voorgrond geven meer werken naar pano toe
Mvg,
Digifot
-
vind het een mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtHier kan je aan de reflectie zien dat de foto niet horizontaal staat (niet aan de horizon).
Vind het wel een goede oefening.Photography is an art of observation.
Comment
-
-
schuin? Leeg lopen?
Ik durf hier daarover al niets meer te schrijven
ik hou wel van die foto en z'n sfeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtschuin? Leeg lopen?
Ik durf hier daarover al niets meer te schrijven
ik hou wel van die foto en z'n sfeer
Kijk naar de reflectie van de zon in 't water en je ziet dat de foto nog scheef staat.
Wel een mooi sfeerbeeld.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtAls er reflecties te zien zijn wel Michel, dat is natuurkunde.
Kijk naar de reflectie van de zon in 't water en je ziet dat de foto nog scheef staat.
Wel een mooi sfeerbeeld.
mvg,
Eddy
maar soms krijg je hier reacties ...
Comment
-
Hier zou je altijd moeten kiezen om de horizon recht te zetten, tenzij er echt vanuit een hoek wordt gefotografeerd waardoor er perspectief ontstaat. Zet hem maar eens recht op de diepte van het meer en er zal ook niet zoveel veranderen. Moet hierin dus Eddy007 wel bijtreden. Goede keuze om de donkere tinten in de foto te houden, dat geeft een mooi tegenlicht effect
Comment
-
-
Ga voor de eerste,Horizon recht en sfeervolle opname,grtj JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtTegenlicht is altijd mooi. Maar ga, zoals Jozef De Ryck, voor het meer donkere exemplaar. Is sfeervoller.
Mvg.
Comment
Comment