Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allebei een beetje oplichten waarbij de zwarte ogen iets meer gaan spreken 1e, nadat de achtergrond wat getemperd is vind ik mooi portretje dan Van 200 iets terugdraaien naar 190/180mm zou beter zijn geweest, en uitsnijden had dan nog altijd gekund, of is hij al uitgesneden?
Allebei een beetje oplichten waarbij de zwarte ogen iets meer gaan spreken 1e, nadat de achtergrond wat getemperd is vind ik mooi portretje dan Van 200 iets terugdraaien naar 190/180mm zou beter zijn geweest, en uitsnijden had dan nog altijd gekund, of is hij al uitgesneden?
Heb hier al wat geprobeerd om op te lichten, maar de ogen blijven donker, of ik moet echt zeer veel gaan oplichten wat onnatuurlijk overkomt. Om dit in de toekomst te vermijden: moet ik dan meer concentreren op de ogen? Maar vond de neus wel leuk om op te focussen...
De achtergrond temperen: oei dat weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen, ik kan precies enkel heel de foto aanpassen(ben niet zo goed in bewerkingsprogramma's...).
De bovenste heb ik niet gecropt, die was al zo. ipv 200 naar 180mm gaan: had je liever nog wat meer nek gehad?
Heb hier al wat geprobeerd om op te lichten, maar de ogen blijven donker, of ik moet echt zeer veel gaan oplichten wat onnatuurlijk overkomt. Om dit in de toekomst te vermijden: moet ik dan meer concentreren op de ogen? Maar vond de neus wel leuk om op te focussen...
De achtergrond temperen: oei dat weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen, ik kan precies enkel heel de foto aanpassen(ben niet zo goed in bewerkingsprogramma's...).
De bovenste heb ik niet gecropt, die was al zo. ipv 200 naar 180mm gaan: had je liever nog wat meer nek gehad?
Alvast bedankt voor de tips!
1/1000 kan rustig met voldoende licht naar beneden, je zal zien dat dan de ogen al meer gaan spreken omdat ze iets langer worden belicht Daar zal je zeker met uw doorzettingsvermogen wel acher komen hoor. Indien mogelijk, wannneer je teruggaat, een paar maken met verschillende instellingen en dan achteraf beslissen
omdat jullie het zo mooi vragen hoor
en...
indien ik het verkeerd uitgelegd heb, laat het me maar weten, hé
(op de laptop heb ik geen BDSizer dus zijn de screendinges iets te groot - ben m'n pc opnieuw aan 't installeren
maar 't lukt niet al te goed vrees ik, al 8 uurtjes bezig )
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi
hoi,
ik heb deze gisteren (of eergisteren?) gestuurd naar Marie anne,
hopelijk heb je er ook iets aan
(haiko vervangen door giraf, hé )
in Photoshop elements:
je foto van Haiko
vergroten tot je beide ogen beeldvullend hebt.
links in het pallet heb je "snelle selectie" toverstaf
hiermee beide ogen selecteren
bij mij staat ie standaard ingesteld 25 - 0 - 0 %
dat zou het zo ongeveer moeten zijn
(je kan het resultaat controleren door het vinkje bij "voorvertoning aan en uit te klikken)
omdat jullie het zo mooi vragen hoor
en...
indien ik het verkeerd uitgelegd heb, laat het me maar weten, hé
(op de laptop heb ik geen BDSizer dus zijn de screendinges iets te groot - ben m'n pc opnieuw aan 't installeren
maar 't lukt niet al te goed vrees ik, al 8 uurtjes bezig )
Comment