Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kikbeek
Collapse
X
-
-
Re: Kikbeek
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtja ik mag dit beeld wel. Erg mooi. Je bent geneigd om om de hoeken te kijken.
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMaar een opmerking : Beginnershoek ?
Groeten,
Johan
Ik heb eens nagekeken: dit jaar slechts 1 foto op 3 in beginnershoek.
Ik kan ze toch niet allemaal in Show Case zetten maar je moet ook eens komen kijken in SC, je kan daar ook iets bijleren.
Bedankt voor je reactie.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtVoor deze foto: juiste weer kiezen en vroeg opstaan. Iedereen kan deze foto maken.
Ik heb eens nagekeken: dit jaar slechts 1 foto op 3 in beginnershoek.
Ik kan ze toch niet allemaal in Show Case zetten maar je moet ook eens komen kijken in SC, je kan daar ook iets bijleren.
Als je vroeg kunt opstaan en het weer zit mee moet je altijd nog weten waar je naar toe moet trekken. :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk berichtKnappe foto! Maar je vergeet één belangrijke zaak: De locatie!
Als je vroeg kunt opstaan en het weer zit mee moet je altijd nog weten waar je naar toe moet trekken. :-)
Ik weet niet waar je woont, als het in Vlaanderen is ga eens op de site van Natuurpunt zij beheren meer dan 500 natuurgebieden.
Anders stuur mij een pm en ik zal je enkele adressen doorsturen (in Vlaanderen)
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
ik vind de rust zo sprekend.
Comment
Comment