Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Welkom
Goeie binnenkomer
Nog iets verscherpen
Tracht meer oogcontact te hebben met het beest.
De linkse bovenhoek is wat rommelig.
Tracht ook niet te snijden in zijn poot en staart.
Laat de anderen maar komen.
mvg,
Eddy
Thanks Eddy... en ja je hebt volkomen gelijk over alles
De foto is genomen met een mini-toestel (Olympus VR-310) op een daguitstapje naar de Zoo.
Normaal gezien zullen de volgende foto's met een iets beter fototoestel worden genomen (Nikon D90).
Er zullen zeker nog foto's volgen... ik ga starten met een cursus dus... ik zal jullie hulp zeker en vast kunnen gebruiken
groetjes,
Marleen.
Welkom
Goeie binnenkomer
Nog iets verscherpen
Tracht meer oogcontact te hebben met het beest.
De linkse bovenhoek is wat rommelig.
Tracht ook niet te snijden in zijn poot en staart.
Laat de anderen maar komen.
mvg,
Eddy
Welkom Mist idd wat scherpte en ik zou hem wel wat bewerkt hebben. Je gaat het vanzelf allemaal wel in de gaten krijgen Volhouden en niet laten ontmoedigen door wat strengere comments, wat iedereen bedoeld het meestal goed
Welkom Mist idd wat scherpte en ik zou hem wel wat bewerkt hebben. Je gaat het vanzelf allemaal wel in de gaten krijgen Volhouden en niet laten ontmoedigen door wat strengere comments, wat iedereen bedoeld het meestal goed
Mark, ik laat me niet zo snel ontmoedigen... Ik wist dat het geen mega-sterke foto is, maar wou toch even horen wat ik juist moet veranderen.
Ik ben heel blij met de commentaren en tips en besef dat ik nog heeeeeel veeeeeel moet bijleren. Het is enkel door jullie professionele raad dat ik dingen kan leren
Zeker mooie binnenkomer (Ref. Eddy007), vind hem mooi van compositie. Misschien inderdaad wat verscherpen en foto is ook genomen in fele zonlicht dat is nooit gemakkelijk.
Ik vind hem wel leuk Ben al benieuwd naar de volgende uploads.
... Het is enkel door jullie professionele raad dat ik dingen kan leren
Vergis je niet, we zijn hier allemaal goedwillende, goedbedoelende amateurs die hard studeren en ook nog voortdurend bijleren. En soms
zijn we wat verder dan een beginneling. Dat is alles.
Vergis je niet, we zijn hier allemaal goedwillende, goedbedoelende amateurs die hard studeren en ook nog voortdurend bijleren. En soms
zijn we wat verder dan een beginneling. Dat is alles.
Dan zit ik hier op mijn plaats... heb vandaag zelfs al veel bijgeleerd door naar de foto's en de bijhorende commentaren te kijken...
Heel interessant allemaal... morgen met het gezien naar Gaiazoo in Kerkrade... misschien volgen daar nog wel foto's van.
Voorlopig zal ik het effe houden op onbewerkte foto's doodsimpel omdat ik er (tot hier toe) nog niets van ken... hier gaat hopelijk snel verandering in komen.
To be continued...
Comment