Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joods kerkhof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Joods kerkhof

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
    Dit is de Joodse begraafplaats in Putte(NL) en volgens mij waren jullie met de fiets Sien, Klopt dit? Formeel is het geen vrije toegang Tenzij je toestemming van de beheerder naast de Putse weg hebt gehad? Dan heb ik niets gezegd natuurlijk Ja ik ken de zerken hier en omzettingen in ZW doen het altijd goed. Op een Joodse begraafplaats staan ook geen bomen in de buurt van graven, daarom worden bij regelmaat en uitzondering vergunningen gegeven om bomen weg te halen om de begraafplaats daar te kunnen uitbreiden. Het zijn eigenlijk twee gedeelten, die naast elkaar zijn gelegen en gescheiden door de Noordweg.
    Neen Marc wij waren niet met de fiets hoor!En hier staan toch wel bomen, getuige deze foto! Ik heb er van dit kerkhof ook al ééntje geplaats in Stilleven.http://forum.belgiumdigital.com/f78/...er-428497.html Bedankt voor 't bezoekje!

Oorspronkelijk geplaatst door MarleenVe Bekijk bericht
    In België heb je ook een kerkhof waar dat zo is : Het Schoonselhof in Antwerpen.
    Daar zijn ook verschillende "delen" op het kerkhof... een deel voorbehouden voor Joodse graven, Islamitische, beroemdheden,....
    Zeker de moeite om eens te bezoeken.
    Bedankt Marleen, ja ik ken dit kerkhof want .....eigenlijk ben ik een kerkhoffreak, ik hou er namelijk van om er de opschriften te lezen en er te wandelen. Het volgende kerkhof dat ik ga bezoeken is st Fredegandus (schijnt ook interesant te zijn)
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ja, maar ik bedoelde boven de graven geen bomen, en dit is een tombe. Dit is ook het eerste gedeelte naast de Putse weg, met ingang ook aldaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Ja, maar ik bedoelde boven de graven geen bomen, en dit is een tombe. Dit is ook het eerste gedeelte naast de Putse weg, met ingang ook aldaar
        thanks!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie omzetting, mag voor mij nog wat meer contrast in
          Photography is an art of observation.

Comment

Working...
          X