Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het nogal flets van kleur/uitstraling. Het is precies ook niet scherp genoeg en/of het scherptepunt ligt teveel naar achter.
En je hebt een bruine lijn aan de rechterkant.
Het schapenkoppenmonument van Lier, maar met slecht cloonwerk in de rechterbovenhoek. Wat die rode metalen balken daar komen doen is mij een raadsel, er staat daar ter plaatse toch niks in die zin ?
Ook naast de poot van het rechtse schaap is het slecht cloonwerk goed te zien. Eens opnieuw Sien !?
Groetjes
idd overschot van gelijk, al enkele uren aan het sukkelen met de export van LR naar picasaweb , doordoor één en ander fout gelopen, de juiste foto nu gepost! bedankt voor 't langskomen!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
idd overschot van gelijk, al enkele uren aan het sukkelen met de export van LR naar picasaweb , doordoor één en ander fout gelopen, de juiste foto nu gepost! bedankt voor 't langskomen!
Dit komt al heel wat dichter bij de realiteit.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
De originele foto is weg, nu enkel nog een zwart vierkant met witte driehoek en uitroepteken.
In de update is de bronskleur van de schapen geworden wat het moet zijn, maar je blijft met het slechte cloonwerk zitten aan bijna de volledige rechterkant.
Misschien een tip : selecteer het gebied dat je wil clonen, dan mag je er zo veel naast zitten als je maar wil, het cloonwerk beperkt zich tot het geselecteerde gebied. Dat heb je hier duidelijk niet gedaan.
Ik heb het eens in jouw plaats gedaan, de bleke kasseien vooraan wat verdonkerd en een ietsje verscherpt, dan bekom ik dit.
Je fluit me maar terug als ik terug moet verwijderen.
Groetjes
Comment